תלונות סאן-דור

פגיעה בחופשה עקב דחיית הטיסות נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
שלום,
ב24 באוגוסט בשעה 09:45 היינו אמורים לצאת לחופשתנו אותה תכננו מזה זמן רב להולנד. אנו עם 3 ילדינו וזוג נוסף עם 2 ילדיהם. יצאנו מבעוד מועד מביתנו בכדי להגיע 3 שעות לפני הטיסה לשדה התעופה (בדקנו לפני היציאה מהבית ושעת הטיסה הייתה 09:45). בהגיענו לשדה התעופה נתב"ג גילינו כי הטיסה נדחתה לשעה 15:50!!! מיותר לציין כי התחלת חופשתנו בשהייה של 9 שעות בשדה התעופה נתב"ג עם כאשר אנו וילדינו מותשים מלילה קצר היה לא קל... הטיסה יצאה באיחור מעבר לשעה 15:50, אך מי ספר כבר כמה שעות חלפו. מיותר לציין כי כל תוכניותינו להגיע לכפר הנופש (מרוחק משדה התעופה סכיפהול כשעה), להצטייד בסופר מרקט קרוב ולצאת לפסטיבל כדורים פורחים בברנוולד ירד לטימיון. בהגיענו לכפר הנופש בשעה 23:00 לא היה באפשרותנו להצטייד במזון לארוחת הבוקר לילדינו ליום הראשון וכן לכל יום הטיול, עובדה שקלקלה את הטיול שתוכנן ליום שבת 25.8, היות ונאלצנו לנסוע לסופר מרקט ולהצטייד. לילדינו ולנו לא הייתה ארוחת בוקר, הגענו לכפר הנופש בשעות בהן הקבלה כבר נסגרה מזמן (במזל ומחשבה תחילה עדכנו את הכפר כי נגיע רק ב23:00 ומפתחות החדר חיכו לנו בחדר). בשלב זה בוזבזו לנו 2 חצאי ימי טיול בהולנד היפה.
לקראת חזרתנו למודי ניסיון מההמתנה הארוכה ביררנו מראש האם הטיסה חזרה תצא במועד. במשרדי סאן דור נאמר לנו כי הטיסה תצא במועדה ביום ו' 30.8.07 בשעה 15:25 וביקשו מאיתנו לדייק ולהגיע 3 שעות לפני הטיסה.
בשעה 12:00 בצהריים הגענו לסכיפהול והתייצבנו בדלפקי אלעל. שם נאמר לנו כי הטיסה תצא במועד מקסימום תדחה ב5 דקות ונתבקשנו בשעה 14:00 להגיע לבידוק. אנחנו אנשים ממושמעים הגענו בשעה 14:00 לבידוק, אז גילינו כי המטוס שאמור היה לצאת מהGATE עדיין לא יצא, אך מיד כשיצא אנו נעבור בידוק ונכנס לGATE.
בשעה 14:30 נפתח הGATE, עברנו בידוק, שבו הושלכו לנו בקבוקי השתייה. אז נודע לנו כי הטיסה תדחה בשעה שעה וחצי בערך, כאשר אנו נטולי שתייה וכמובן אוכל (אותו לא רכשנו כי ידענו שהטיסה יוצאת במועדה). הילדים אכלו חטיפים, אך היו צמאים ולא היה לנו מה לתת להם לשתות, אני סכרתית ולא היה ביידיי שתייה (בשל המחלה אני שותה הרבה מאד) .
יובשנו, תרתי משמע כשעתיים עד שהטיסה יצא לדרכה.
שוב בוזבז לנו יום טיול נדיר בהולנד.
מעבר לכך, שאני מאוכזבת משרותי חברת סאן דור שדוחה את כל טיסותייה (מניסיוני 2 מתוך 2 - נחשב כל הטיסות), נהרסו לנו 2 ימי טיול בהולנד שבוזבזו בהמתנה בשדות תעופה, חוויה מפוקפקת הן למבוגרים ובוודאי לילדים.
כמו כן, פניתי לחברת סאן דור באתרם מיד לאחר חזרתנו ארצה. אך עד היום לא התקבלה התייחסותם, אף לא אישור על פנייתי.
אודה לבדיקתכם את הנושא, אני אגב לא אטוס יותר עם חברת סאן דור. למרות שבחרתי לטוס עימה היות ורציתי לטוס עם חברה ישראלית, צוות ישראלי שמדבר בשפתנו, בכדי להרגיש בבית.
בשנה שעברה טסנו עם חברת שכר איטלקית לאיטליה, הדיילות אכן היו פחות נחמדות מהדיילות הישראליות, אך הטיסות יצאו במועדן.