תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אינטרנט מגזר:
אזור הצפון איזור:
013 ברק שם בית העסק:
חיוב עבור שירות חו"ל שלא נתבקש נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוח של חברת ספק האינטרנט 013 ברק מזה מעל ל-3 שנים. בתאריך 21/09/2007 התקשרתי לחברה לאחר שגיליתי שבחשבוני ישנו חיוב על שירות שמעולם לא ביקשתי או הסכמתי לשירות מסוג זה. נבדק העניין ונציג בשם יגאל אמר לי שחשבוני מחוייב כבר שנה על השירות ביקשתי שייבדוק את הנושא לעומק ולאחר הבירור אמר לי שמעולם לא השתמשתי בשירות (חבילת התקשרות לחו"ל). נציג השירות אמר לי שבתאריך 11/10/06 דיברתי עם נציג בשם סלע והסכמתי לשירות זה. הדבר לא נכון ומעולם לא ביקשתי או הסכמתי לשירות מסוג זה. הנציג אמר לי שזו בעייה שלי ואני לא צריך לסמוך על אף אחד ותמיד לבדוק את החשבונית. יש לציין שעד לחודש זה לא נשלחה לי חשבונית לדואר אלה לאי-מייל, לאחר שאמרתי לנציג שאני לא בודק את החשבונית באי-מייל ובגלל זה ביקשתי חודש קודם לכן שיישלחו לי חשבונית לדואר אמר לי שזו בעייה שלי.
לאחר בקשתי העביר אותי הנציג למנהל בשם רוני. כאשר הסברתי לרוני שמאחר ואני מנוי כבר מעל ל-3 שנים הפסקתי להסתכל על החשבוניות בידיעה שבחשבון מסתכם בסכום של 29.90 לחודש. המנהל אמר לי שלא יתכן שיש לי את השירות כבר שנה ולא שמתי לב לכך. המנהל וגם נציג השירות מתבססים על התנאי שאני יזמתי באותו היום את ההתקשרות עימם וזו הוכחה לכך. לפי האימרה הזו שאלתי אותו אם בכל פעם שאתקשר אני אצטרך לבדוק את החשבונית שמא אולי הוסיפו לי שירות חדש שלא ביקשתי. ביקשתי שיזכו אותי על השירות, שמעולם לא השתמשתי בו, וזה אמר לי שאין באפשרותו לזכות אותי על הסכום. בנוסף נאמר לי שנציג השירות בשם "סלע" הוא מהחברה "הישנה" שהייתה בראש העין, כביכול במובן שלחברת ברק אין קשר למקרה.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה