תלונות מגה ספורט

תלונות מוצרי ספורט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור תל אביב איזור:
מגה ספורט שם בית העסק:
ראשון לציון כתובת:
ראשון לציון+טבריה סניף בית העסק:
אי החלפת מוצר תוך פחות מ-14 יום. נושא התלונה:
חדוות מאיר שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏20 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שמי מאיר ואני ניגשתי בתאריך 7.9.2007 לסניף מגה ספורט בראשון לציון כדי לקנות משקפת שחיה ומוצרים נלווים לבריכה.
אני שחיין מתחיל ולכן ביקשתי עזרה איזו משקפת לקנות. עבד שם בחור בשם אדם צרניסקי שמדד לי משקפות ואז אמר לי שיש משקפת אחת שהיא מצוינת עלי.
(כלומר עושה וואקום),אני אמרתי והראתי לו שהיא נופלת לאחר מ"ס שניות.
אבל הוא אמר שזה בסדר ושאני צריך למתוח את הסליקון והכל בסדר.
שאלתי אותו :אם המשקפת לא מתאימה ונכנס לי מיים למשקפת ניתן להחליף בסניף מגה בטבריה? אמר לי במפורש שאם המשקפת בשימוש ונכנס מיים ניתן להחליף תוך 14 יום עם חשבונית ללא בעיה.
המשקפת עלתה לי סכום גבוה של 130 ש"ח. ניגשתי לשלם ושאלתי שוב את הקופאית אם אפשרי להחליף משקפת לאחר בדיקה במיים וקיבלתי את אותה תשובה שניתן ויחליפו כמובן.(שמה הוא רעות גרוסמן).
לאחר מ"ס ימים שחיתי בבריכה והמשקפת לא מתאימה ונכנס לי מיים.
ניגשתי לסניף מגה ספורט בטבריה עם חשבונית בתאריך 20.9.2007,פחות מ-14 יום מהקניה.
ונאמר לי שלא ניתן להחליף משקפת זו.
אני ממש לא יודע אם אתם או העובדים יודעים מה הם אומרים.
אני מצפה שעובד שמוסר לי מידע הוא מידע נכון ואמיתי ולא ינסה לתחמן את הלקוחות שלו. אני קונה המון במגה ספורט ואחי איש קבע. אני מצפה שיחליפו לי כמובן את המשקפת ,ולא אני לא ידרוך במגה ספורט לעולם כולל חבריי הטובים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת מוצר ופיצוי הולם. פתרון נדרש :

מגה ספורט שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה