תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה מגזר:
אזור ירושלים איזור:
Hot (הוט) שם בית העסק:
עמק החולה 7 כתובת:
חוסר טיפול בתלונה חוזרת נושא התלונה:
שטראוס אלעזר שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏22 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ביום ה 22 לחודש אוגוסט הגיע אלי טכנאי של הוט ע"מ להתקין לי טלפון ואינטרנט, במהלך העבודה שבר הטכנאי חלק מתקרה אקוסטית של מזגן מפוצל.התקשרתי לחברה והזמינו מפקח ע"מ שיסתכל בנזק ביום חמישי ה 23 לחודש הגיע טכנאי בשם אמיר והבטיח שהעניין יטופל בהקדם, לקח את המידות והבטיח שתוך כמה ימים יגיע להחליף את החלק השבור. ביום רביעי ה 5 לספטמבר שבועיים אחרי שביקר אצלי התקשר להגיע להחליף את החלק השבור, כשהגיע החלק לא היה מתאים בגודלו וכן לא היה באותו צבע, אמיר אמר שהוא ייצור איתי קשר תוך יום ויבוא להחליף מאז שבועיים וחצי לא דיבר איתי וגם בשרות לקוחות של הוט איש לא מטפל בזה פשוט בושה וחרפה!!!
עוגמת נפש גדולה סוג הנזק :
טיפול מיידי בנזק וכן פיצוי כספי על כל עוגמת הנפש שנגרמה לי (ארוע משפחתי שנערך בביתנו, בלא החלק הראוי) פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה