תלונות קראון פלאזה

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בתי מלון וצימרים מגזר:
אזור אילת איזור:
קראון פלאזה שם בית העסק:
מחסור בחניה לאורחי המלון נושא התלונה:
‏שבת ‏30 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך המצוין (יום שבת) בשעה 8:19 קיבלנו דו"ח חניה ליד מלון קראון פלאזה כשהיינו אורחים של המלון.
רק לאחר שהגענו למלון, למטרת חופשה הוברר לנו כי קיימת בעיית חניה ואין חניה לכל אורחי המלון. ואכן כשחזרנו בערב מארוחת ערב לא מצאנו חניה. השומר בכניסה לחניון אמר לנו במפורש כי אין חניה ועלינו למצוא אחת בחוץ. חנינו בחניון הגדול הצמוד למלון ובבוקר קיבלנו את הדו"ח. כאשר חנינו היה חשוך ולא ראינו את התמרור המורה של שעות החניה שהיה ממוקם מאחורי עץ הדקל בכניסה. בבוקר פנינו לקבלה ונאמר לנו כי ביכולתם להפנות אותנו למלונות שכנים על מנת להחנות את הרכב, למה מיידעים אותנו רק בשלב כזה!?!?! למה השומר בחניון לא יכול לנדב מידע זה!?!? למה בתשלום על החדר לא מצוין כי עלינו להוסיף את דמי החניה?
פקידת הקבלה היתממה וטענה כי מה כבר הם יכולים לעשות!? בתור מנהל המלון הייתי מסדיר עם עריית אילת את העניין הזה כדי שמי שיוכיח כי היה אורח המלון לא יספוג קנסות מסוג זה, אך בהתאם לשאר ההתנהלות במלון כנראה שזה מעבר לרמה המצופה (יש לנו טענות נוספות על השירות במלון). או לפחות להסדיר שפקחי החניה יגיעו בשעה "נורמאלית"!! 8:19 בבוקר זה פשוט התעללות באורחי המלון והעיר ומלון חייב להיות בעל מודעות שירות מינימאלית הכוללת גם עניינים אלו!
כספי סוג הנזק :
החזר תשלום הקנס פתרון נדרש :

קראון פלאזה שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה