|
|
|
|
|
|
|
|
עיתונים |
מגזר: |
אזור השפלה |
איזור: |
sbc מגזינים |
שם בית העסק: |
הזמנת מנוי ואי קבלתו |
נושא התלונה: |
יום שני 13 אוגוסט 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום,
הזמנתי מנוי של מגזין "דרך האוכל" בתאריך 13/8/07 דרך ארגון "חבר" צרכנות.
מס' ההזמנה שלי היה 1835127. עבור המנוי שילמתי 140 ש"ח בכרטיס אשראי. למרות שההורדות החלו להתבצע (5 תשלמוים), טרם התקבל המגזין לביתי.
זאת בנוסף לכך שהודענו זאת לחברה אך הועברנו ממוקדן אחד למשנהו ללא יחס משביע רצון. לבקשתנו לבטל את המנוי לאור עוגמת הנפש נעננו ש"שירות לקוחות" יחזרו אלינו...כמובן שזה לא קרה. מיותר לצציין שהטלפונים הרבים, ההמתנה למענה והזמן שבוזבז כמו גם הכסף מעיד על זלזול בלקוחות.
אשמח לעזרתכם.
מועדים לשמחה.
דרור
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי הולם לכסף ששולם ועוגמת הנפש. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
sbc מגזינים שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה |
|
|
|