תלונות אואזיס הים האדום (Oasis Red Sea)

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בתי מלון וצימרים מגזר:
אזור אילת איזור:
אואזיס הים האדום (Oasis Red Sea) שם בית העסק:
אילת כתובת:
החזר דמי ביטול אשר נלקחו שלא כצדק ע"י המלון נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד

מלון הים האדום
19 אוגוסט 2007
לידי המנהלת סיגל
נשלח בפקס :


הנדון: השבת דמי ביטול בגין כשל תמורה.

1. בתאריך 13/08/2007 ביקשו מספר נערים להזמין חדר בבית המלון שאותו את מנהלת, הם ביררו פרטים, קיבלו אינפורמציה לגבי עלות של 150 ₪ לאדם בחדר זוגי וביקשו לבצע הזמנה.
2. בשלב מסויים החליטו נערים נוספים להצטרף, למרות שמספרם הגיע לבסוף ל 4 התעריף לאדם לא ירד.
3. כיוון שלא ניתן לבצע הזמנה ללא תשלום מראש, ביקש מר שמוליק שתתבצע הפקדה לחשבונו ואף נתן את מספר ת.ז שלו .
4. בסופו של יום ביקש בני שנבצע ההזמנה עבורו ונשלם את דמי הקדימה בכרטיס אשראי.
5. בשיחת הטלפון שנערכה בין רעייתי לבין הגברת הלן – אחראית על ההזמנות ולאחר מכן עם שמוליק אחראי נוסף על ההזמנות נמסרה האינפורמציה הבאה.
א. החדרים מרווחים וגדולים ויכולים להכיל ללא קושי 5 נערים.
ב. יש במלון ברכת שחייה.
6. רעייתי טענה שהתשלום הוא גבוה יחסית 150 ₪ לנער וביקשה לקבל שני חדרים במקום חדר אחד או לחילופין להפחית את התשלום, שתי הבקשות נענו בשלילה.
7. בתאריך 17/8/2007 הגיעו הנערים השכם בבוקר למלון ולמרות שמקובל לתת את החדרים בצהרים קיבלו הנערים את החדר.
8. כאשר נכנסו לחדר נדהמו הילדים לגלות חדר מטונף עם שאריות עוף ולחם על הרצפה, מיטת קומתיים היו מקקים ברצפה ובריכת השחייה הייתה ללא מים.
9. הילדים ניגשו לקבלה וביקשו למחות, בקבלה נכח אדם מבוגר שלא נענה לטענותיהם אלא טען "זה מה יש".
10. כיוון שכך ביקשו הנערים לבטל את הזמנתם, הם ביקשו לקבל את דמי הקדימה ששולמו, התשובה שקיבלו הייתה שדמי הביטול של ההזמנה הם לילה אחד.
11. הנערים יצאו מהמלון, בני התקשר אליי ואני ביקשתי שיחזור למלון ע"מ שאוכל לשוחח עם איש הקבלה, זאת מכיוון ש 2 מספרי הטלפון של המלון הן הסלולרי והן של הוט לא הייתה תשובה.
12. כאשר ביקש בני לחזור למלון, התנגד האדם בכניסה לתת להם להיכנס, איים שיקרא לאבטחה וסירב לשוחח איתי בטלפון הנייד של בני.
13. הנערים איתרו מלון אחר שהסכים לקבלם למרות שלא הייתה הזמנה מראש.
14. בצהרים שוחחתי עם הגברת הלן ומר שמוליק מהמלון כאשר ניסיתי להסביר טענותיי נתקלתי בחומה בצורה, שניהם טענו שלמרות הכל אני חייב לשלם את דמי הקדימה.
15. לסכום אני מבקש כי דמי הקדימה יוחזרו לנערים תוך 7 ימים מקבלת מכתבי מהטעמים הבאים:
א. המצג שאותו אשתי והנערים קיבלו היה מצג שיקרי, בהסכם שנכרת בין הצדדים בשעת ההסכם לא נמסרו הפרטים הנכונים. המצג השיקרי מהווה גם חוסר תום לב מצד המלון.
ב. תנאי יסודי לביצוע ההסכם היו הפרטים שנמסרו לעיל משהתברר כי הם מוטעים הייתה למעשה הפרה יסודית.
ג. הנערים ביקשו לאכוף את החוזה המקורי ונענו בתשובה "זה מה יש"
ד. כיוון שהייתה הפרה יסודית מצד המלון בוטל החוזה.
ה. ביטול החוזה מחייב השבה ובהתאם לכך אנו מבקשים כי יוחזרו דמי הקדימה לנערים.
ו. כשל התמורה מצד המלון בביצוע החוזה היה באחריותכם, אי החזרת דמי הקדימה מהווה עשיית עושר ולא במשפט.

העתקים:
1. ישראכרט – חברת כרטיסי אשראי.




בברכה

חיים ברקת

כספי סוג הנזק :
החזר דמי הביטול פתרון נדרש :

אואזיס הים האדום (Oasis Red Sea) שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה