תיאור הבעיה:
חברת הוט היתה אמורה לבוא להתקין לי את הכבלים, האינטרנט והטלפון כאשר עברתי דירה, הם קבעו איתי שיגיע טכנאי בין 17 ל 19, הטכנאי לא הגיע ורק לאחר שיחת הטלפון שלי איתם, אמרו שיבדקו וחזרו אלי רק אחרי 20 דקות עם הסיבה שהטכנאי יגיע ב-21, הטכנאי הגיע ב21 עם בקשה לדחות את זה ליום אחר לאחר שסירבתי הוא התקין רק את האינטרנט ואת הטלויזיה אך את הטלפון הוא לא הסכים כי כבר "נגמר" לו הכוח. התקשרתי יום למחרת בכדי לקבוע מועד חדש להתקנת שלוחות הטלפון, אמרו לי שאין אפשרות רק אחרי החגים. אמרתי שאני לא מוכנה, אני לא אפסיד עוד שעות עבודה בגללם שידאגו שהטכנאי יגיע אלי, בנתיים עברתי מנהלי שירות לקוחות, טלפון, מעברי דירה אני מכה שעות בטלפון ואין מענה, ככה הם מחזיקים אותי כבר שבועיים ואין טכנאי שבא לסדר. כאשר ביקשתי להתנתק הם לא מאפשרים לי, "יחזרו אליך עוד כמה ימים". גם מנהלת שירות לקוחות במעברי דירה - דנה שמה הבטיחה שתחזור אלי ועוד לא שמעתי ממנה. כך הם סוחבים אותי כבר שלושה שבועות כשכל נציד אומר לך כמה הוא מבין אותך. לא נתקלתי בתודעת שירות והתנהגות נמוכה ומעליבה.
|