תלונות טורנדו

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצרי חשמל וצילום מגזר:
אזור השפלה איזור:
טורנדו שם בית העסק:
אגף שרות לקוחות סניף בית העסק:
שרות לקוי וסחבת בטיפול במזגן מטפטף בסלון נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏01 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
מזה כחודשיים ישנה בעיית טיפטוף מיים ביחידה הפנימית בסלון אשר ברשותנו
המזגן נרכש לפני כ 11 חודש מסוג טורנדו 220 PLASMA
עד עתה ביקרו בביתנו שלושה טכנאים והבעיה לא נפתרה:
טכנאי ראשון טען שהבעיה הנה בהתקנת היחידה החיצונית (חסומה לאוויר)
הזמנו את המתקין שמראש שלל את האופציה הזאת כבעיה אך למען הסר ספק ומניעת גלגול אחריות מצד טורנדו שילמנו 300 ש"ח על מנת שהמתקין יתקין את היחידה החיצונית ע"פי דרישת טורנדו

לצערנו המתקין צדק ושוב פעם יצרנו קשר עם טורנדו
הפקידה אמרה שתשלח טכנאי בכיר ויסודי הפעם
הגיע טכנאי בכיר אשר חצב בקיר בסלון וטען שהצינורות נסתמו ופתח את הסתימה
החלטנו להשאיר את הקיר חצוב בסלון על מנת להיות בטוחים שאכן זאת הבעיה
וכעבור יומיים שוב המזגן החל לטפטף

שוב יצרנו קשר עם מרכז השירות ושוב הודיעה המוקדנית שתשלח טכנאי יותר בכיר מהטכנאי הקודם
הגיע הטכנאי וברבע שעה שהפעיל את המזגן בדק והמזגן לא טפטף
הוא "כמובן" טען שהוא לא מזהה שום בעיה ושנמשיך לעקוב
והיום בחג הסוכות אנחנו שוב יושבים מול מזגן מטפטף בסלון עם קיר חצוב ושלוש מאות ש"ח ששולמו למתקין ולא רואים את סוף הסאגה הזאת

מעיוני בפורומים אני רואה שתופעת הנזילה במזגני טורנדו הנה תופעה שכיחה
מוזר לי שעד עתה בחברת טורנדו כל הטכנאים הבכירים לא יודעים על כל הפתרונות הגורמים לבעיה
המתקין שלנו טען שאחד המקורות לבעיה הנה בחלקי הפלסטי או ביחידה הפנימית אשר "מזיעה"
תחושתנו היא שחברת טורנדו לא נוהגת בשקיפות כלפינו ולא ממהרת להחליף חלקים משיקולי חסכון ועלויות על חשבון הצרכן
האם הם מחכים שהאחריות תסתיים?

מבחינתי מכתב זה הנו צעד ראשון ואני מקווה שאחרון לצורך סגירת הסאגה וטיפול של חברת טורנדו לצורך סגירה הרמטית של הבעיה (מבחינתי שיחליפו את כל היחידה הפנימית)
במידה והבעיה לא תיפתר ע"י חברת טורנדו לא אהסס לפנות לכל ערוצי המדיה
לצורך הצגת העובדות הנ"ל
חברת טורנדו צריכה להשקיע לא רק בפרסום אלא גם בשביעות רצון לקוח לאחר הקניה
ההיסטוריה הוכיחה שהרבה חברות שלא השקיעו בשביעות רצון לקוח פשוט לא התקיימו לאורך זמן


כל הסעיפים ברשימה סוג הנזק :
פתרון הרמטי וסופי של בעית הנזילה בסלון פתרון נדרש :

טורנדו שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה