תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה מגזר:
אזור השרון איזור:
Hot (הוט) שם בית העסק:
שירות לקוי ואכזבה גדולה נושא התלונה:
רובלסקי אלכס שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
צהריים טובים רציתי לפנות לאתר הנ"ל לאחר חווית שרות עגומה שעברתיבחברת HOT ביום שלישי הייתה תקלה אצלי בבית לאחר המתנה מרובה התקשרתי למוקד שירות הלקוחות על ההמתנה המרובה אני כבר לא הוסיף מילים אבל ברגע שהגעתי לנציג שרות ושוחחתי איתו הוא הסביר לי שיש תקלה אזורית הבנתי והמתנתי עד לטיפול בתקלה תקלה חוזרת הייתה לי גם ביום לאחר מכן אך המתנתי ולא התקשרתי למוקד אך ביום חמישי בחג עצמו התקלה חזרה על עצמה שוב וזה לא רק שידורי הטלויזיה אלא גם שירותי האינטרנט שלנו לאחר המתנה יצרתי קשר שוב עם מוקד שירות הלקוחות ענתה לי נציגה בשם רינת לאחר ברור של פרטי האיישים פנתה לבעייתי הסברתי לה על התקלה החוזרת על עצמה והנציגה החצופה הזו אמרה שהתקלה קיימת רק מהיום ולא הייתה לי תקלה ביומיים האחרונים וכמו כן אמרה שלא פניתי ביום שלישי הנציגה "רינת" אמרה לי שאני מדיימן ויכול להיות שלא פניתי למוקד הנכון הרגשתי ממנה שהיא מנסה לחפף אותי מהקו ובנוסף אמרה לי שמנהל יחזור אלי תוך 4 שעות וכמובן לאחר כל אכזבותי מהחברה גם דבר זה לא קרה והמנהל חזר רק לאחר 24 שעות ולכן ברצוני רק ליידע שאני מורה לנהיגה בנתניה בעל שם אמין מאוד לא יכול להיות שנציגה אצלכם תקרא לי שקרן ולכן אני רוצה ליידע לאתכם בכך שאתם הולכים לאבד לקוח שלכם כבר 20 שנה גם בטלויזיה וגם באינטרנט ואשר חשב להצטרף גם לשירותי הטלפון ואני אלך אחרי שכני ויעבור לחברה המתחרה שלכם חבל שאתם מאבדים ככה לקוחות דווקא בתחרות כזו קשה
עלבון סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה