תלונות גולדן טוליפ אילת

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בתי מלון וצימרים מגזר:
אזור אילת איזור:
גולדן טוליפ אילת שם בית העסק:
שירות לקוי ובלתי מתחשב נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏26 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
התארחנו במלון גולדן טוליפאילת בין התאריכם 26.9.07ערב חג סוכות עד 29.9.07 .תחילה ברצוני להביא לידיעתכם כי הליך הקליטה למלון היה מהיר.הגענו אחר הצהריים וויתרנו על ארוחת הצהריים ביום ההגעה.הגענו לחדר וכרטיסי הפתיחה לדלת לא פתחו.חזרנו לקבלה והחליפו את הכרטיסים למפתחות.מסתבר שהחדרניות יודעות שהכרטיסים אינם פותחים את הדלתות ומשום מה מספקים אותם לאורחים????אנו הורים לילדה בת 12 נכה המרותקת לכסא גלגלים ומטוטלת בטיטולים.חדר האוכל אינו ערוך כראוי לגישת נכים ואל כל מרחבי האוכל הגדולים מובילות מדרגות.מרחב האוכל המצוי בשטח שללא מדרגות משמש מעבר לכל אורחי המלון לדלפקי האוכל ,הוא קטן מאוד ותמיד היה תפוס על ידי אורחים אחרים.ביום השלישי לשהותנו יום שישי במקום לא ביקרה חדרנית .יצויין שהחדר התמלא באשפה.ביקשנו שקיות לטיטולים ביום הראשון לשהותנו וקיבלנו מיידית שקיות.השקיות נגמרו ולכן התקשרנו לשירות חדרים ציינו שלא היתה חדרנית וביקשנו פינוי אשפה מהחדר ושקיות לטיטולים. ארבע פעמים התקשרנו במהלך יום שישי ועוד שלוש פעמים בשבת ולאחר שהבענו את מורת רוחנו ,קיבלנו את מבוקשנו שכלל גם נייר טואלט. עקב כך החלטנו להקדים את יצאתנו מן המלון ובמקום להשאר עד היום בשעות הבוקר המאוחרות יצאנו לדרך בצאת השבת.לפני שיצאנו לדרך פניתי לדלפק הקבלה ציינו שאיננו מעוניינים להכנס לחדר האוכל לאכול.ציינו שהקדמנו את חזרתנו הביתה ובקשנו לארוז לנו סלטים ולחמניות. היינו מוכנים אף לעשות זאת בעצמנו.פקידת הקבלה דיברה עם האחראי בחדר האוכל .נאמר לנו שאין מגשיות ולכן נצרך לקחת אוכל בעצמנו לנסיעה בת 7 שעות אוכל ב....צלחות חד פעמיות.ויתרנו גם על ההצעה הלא הגיונית הזו.תמהנו בפני פקידת הקבלה שהמלון לא ערוך לספק לאורחים מגשיות כדרך נאותה ,מקובלת וסבירה יותר מצלחות חד פעמיות רעועות שאינן מתאימות כלל לנסיעה .יצאנו מאוכזבים מאוד.ואם לא די בכך.התקשרנו הבוקר למחלקת יחסי ציבור של המלון להשמיע באוזניהם את הדברים. חזרה אלינו כעבור כשלוש שעות מנהלת קשרי לקוחות שמעה איחלה לי כל טוב ביקשה את כתובתינו ובזה זה נגמר?????????
עוגמת נפש סוג הנזק :
התייחסות לתלונתנו בכובד ראש וזיכוי כספי או אחר על הלילה שלא מימשנו והארוחות פתרון נדרש :

גולדן טוליפ אילת שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה