תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה מגזר:
אזור הצפון איזור:
Hot (הוט) שם בית העסק:
קריות סניף בית העסק:
גניבת כספים,זילות בלקוח,התעלמות החברה מניתוק ועוד ועוד,בקיצור "גיהנום"!!!!!!! נושא התלונה:
‏יום שני ‏27 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 24/8 לאחר מו"מ עם הסוכנת של חברת הוט (שהייתה כמובן אנרגטית ובעלת חיוך שופע ושלל סיפורים והבטחות ,שהתבררו לאחר מכן כחסרות בסיס)הוחלט לקיים את העסקה של "חבילת הטריפל". כל זאת לאחר שהוסבר לי שמחויבים לשלם 200 ש"ח -כי אין ברירה צריכים לקבע תשתית חדשה להתקנה,דבר שהסתכם לאחר מכן כשהמתקין הגיע ב:חיבור של 1.5 מ' לטלפון וחיבור הממירים על אותם קופסאות של חברת YES.עד כאן נשמע קל מאוד ,, וכל זאת בלי חיבור לנקודה אנלוגית שלישית(שהובטחה,וגם לא סופק שלט ל-T.V. שהובטח גם כן ע"י הסוכנת),ומשום מה המתקין "אמר" שהוא לא מצליח לכייל את השלטים של הממירים לטלוויזיות ואין מה לעשות!!!!.אני יוסיף גם שבמעמד ההסכם הובהר לסוכנת שהחיבור לטלפון יהיה כרוך במס' מסויים ותשובתה הייתה :"אין שום בעייה זהו המס' שיהיה",דבר שהתברר על-ידי לאחר ההתקנה במקרה וכשקרי .כששאלתי מה פשר המס' החדש תשובתה הייתה לא פחות מ :"אין מה לעשות ,זהו המס' הכי קרוב שהיה".כאמור דבר שלא התקבל בדעתי כי במקצועי בחיי אני במקרה מתעסק גם במו"מ וכאשר לקוח מבקש שאספק לו משולש בצבע כתום ,ברור הרי שלא אתן לו מרובע כחול ואומר לו גם שזה הכי קרוב ואין מה לעשות.בקיצור כל ההתקנה לא נאמדה בשעת עבודה,לא בחיבורים חדשים כמו שתוארו לי ע"י החברה(דבר שמחייב בזמן החיבור בדמי התקנה)-מתברר שיש פראירים שמשלמים היום כסף לחינם וככה מרוויחים בלי לעשות כמעט כלום(דגש על הכמעט).
לאחר יום ההתקנה פתאום כל השרות נפל!!!תשאלו אותי למה ???אני יענה כי כששאלתי את חברת הוט מה פשר הדבר קיבלתי את התשובה הכי "אמיתית" והיא: תקלה אזורית,ובאותו זמן שכנתי צופה ואצלה הכל תקין.שאלתי מה קורה אם האינטרנט??,הוסבר לי לאחר כ-4 שעות בטלפון של נסיונות חוזרים ונשנים שהבעייה היא אצלי במחשב,ואני צריך לפרמט אותו(כל זאת לאחר טיפול ב-3 טלפנים)ולאחר שכשנה אני מחובר רק לשירות האינטרנט של הוט ויש לציין בלי שום תקלה,רוצים תשובה?.. תבינו לבד שהבעיה לא הייתה אצלי.אבל אל תצחקו עליהם,הם ילמדו מתי שהוא!!!!!!
רגע אני נושם קצת.........לאחר יומיים אינטנסיביים שלמדתי איך מתקינים,מכיילים שלטים ופותרים תקלות-אולי אני ישדרג את מקצועי ויעבור לעבוד בהוט???
באותו יום שלישי לחיבורי החדש להוט ביקשתי להתנתק ולברוח כל עוד נפשי בי ,כי לאחר דין ודברים עם נציגת הניתוקים (שסופר כל המקרה)הוברר לי שאני(הלקוח)לא צודק במעט האחוזים!!!אבל הם יפצו אותי בפתיחת ערוץ " לוגי"- עוד בדיחה על חשבון הלקוח,סוכם שאני יחכה כמה ימים כדי ללמוד על שירותם ונראה איך יחודש הקשר.
כאמור לא עבר יותר משבוע וכמה ימים (16/09/07) וטילפנתי לחברת הוט בבקשה שתחזור אליי נציגת שירות ניתוקים כי לא עיכלתי כ"כ טוב למרות שהם עד היום מנסים בכוח כמו בפיטום אווזים וישחררו אותי כבר מהנזק הנפשי והכספי שנגרם רק בתקופה של שבועיים בלבד. ....יש לציין שעברו כשבועיים מאז שביקשתי שינתקו אותי ואף אחד לא חוזר (ואני כל 3 ימים מטלפן לשירות לקוחות ואומרים לי שהועברה "בקשה דחופה" ,אבל בינינו את מי זה מעניין שם.
לטיפולכם אודה.


אבקש להתעניין בבקשה, האם אני זכאי לתבוע את החברה בגין אותם נזקים, כי יתכן שרק להם יש את זכות התביעה ובגלל זה הלקוחות לא יכולים לעשות כלום חוץ מלשלם כסף לחינם!!!!

עוגמת נפש,עלבון,כספי ובזבוז זמן. סוג הנזק :
מה ביכולתי לעשות?? פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה