תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אינטרנט מגזר:
אזור תל אביב איזור:
013 ברק שם בית העסק:
חיוב מוטעה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏06 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ברצוני לתאר מסכת טעויות עם ברק-נטויז'ן:
התקשרתי לברק לפני כחודשיים-שלושה ע"מ לקבל המעת מחיר לשדרוג המהירות.הדגשתי שמה שחשוב לי היא מהירות ה UPLOAD.קיבלתי מאשת השרות הצעה מיוחדת ללקוחות-להוסיף רק עוד 10 שקלים לחודש ולקבל מהירות גבוהה פי 2 (256 במקום 128 ) הסכמתי כמובן להצעה האטרקטיבית.יש לציין שהמוקדנית אמרה לי בפרוש שאין צורך ליצור קשר עם חברת HOT לגבי עדכון המהירות.לאחר שהמתנתי 24 שעות ובדקתי את המהירות-גיליתי שאין שינוי.התקשרתי שוב לברק-שהפנו אותי ל HOT ע"מ שאומר להם ששידרגתי את המהירות.ב HOT הופתעו לשמוע על המבצע המיוחד שקיבלתי מברק וטענו שלא שמעו על דבר כזה.חזרתי לברק ושם הודו שכנראה נעשתה טעות ואין מבצע כזה ללא תשלום ל HOT.ביקשתי לבטל את השדרוג ולהשאר בחבילה המקורית ללא שינוי (128/1.5).
במהלך בדיקה שגרתית באתר של חברת האשראי שלי-גיליתי שבחשבוני יש חיוב של 709 ש"ח מחברת ברק.מכיוון שאני מנוי בתשלום קבוע של 40 ש"ח הבנתי שיש טעות והתקשרתי למוקד השרות שלהם.המוקדנית אמרה לי שאכן חייבו אותי בטעות ותוך 30 יום יזכו אותי.(החיוב היה כביכול קנס על ביטול החבילה שכביכול הוצעה לי).לא הסכמתי לקבל תשובה כזאת וביקשתי זיכוי מיידי.קיבלתי מהם הסבר שהתהליך לוקח זמן מול חברת האשראי.אני חושב שכשמדובר בטעות כזו הספק צריך לקחת אחריות ולדאוג לביטול מיידי של החיוב(במקרים דומים בעבר מול חברות אחרות זיכו אותי מיידית)מה גם שמדובר בסכום לא קטן.בסופו של דבר ,אחרי לא מעט טלפונים והמתנות על הקו קיבלתי את הזיכוי - ב 25.9 - כלומר 19 יום מאז החיוב.ברצוני לציין בכל זאת את ניצן מהשרות שהבטיחה שתהיה במעקב לגבי הבעיה ואכן התקשרה להודיע שהזיכוי בוצע.
בזבוז זמן.פגיעה במסגרת האשראי סוג הנזק :
תשובה מברק לגבי ההתנהלות הלא תקינה ופיצוי על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה