תלונות כספי תיירות

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נופש וטיולים מגזר:
אזור חיפה איזור:
כספי תיירות שם בית העסק:
העצמאות 76 חיפה כתובת:
חיפה סניף בית העסק:
שייט ברמה נמוכה מאוד ועם המון ליקויים נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏24 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
1) קבלת החדר-לאחר עליה לספינה וקבלת מפתחות לחדר (לאחר המתנה ארוכה מאוד) החדר היה מלוכלך ומסריח מאוד , האסלה הייתה מלאה בשערות גם על המושב היו שערות שזה מאוד הגעיל אותנו , ולא ישבנו בגלל זה על האסלה.
במיטה היו שערות של אדם שכאילו 2 דקות לפני כניסתנו לחדר ישן במיטה הזו.
ביקשנו שיחליפו לנו מצעים אך לשווא לא קיבלנו שום יחס, ביקשנו שיבואו לנקות את האסלה אךגם כאן לשווא אף אחד לא התייחס אלינו , נאלצנו לשטוף אותה בעצמנו.
כמו כן היה ריח מסריח מאוד בחדר , השטיח בחדר היה רטוב מאוד ולא יכולנו לשהות ללא נעלים בחדר.

2) מקלחת- במשך 4 הימים לא היו לנו מים חמים במקלחת ולא התקלחנו כמו שצריך כי היה קר מאוד התלוננו כל כך הרבה פעמים שיבואו לסדר לנו את זה אך הגיעו רק ביום שבת (יום לפני ירידה מהספינה) "לסדר" וגם לא סידרו בכלל כי עדיין היו מים קרים , נאלצנו לקחת כוס מים ולהתקלח מהמים בכיור מכיוון שבכיור היו מים חמים וכך התקלחנו שזה פשוט הזוי לא האמנו שאנחנו "בהפלגת חלומות" שזה באמת חלום ולא חשבנו שכך נצטרך להתקלח.
כמו כן ברצפת המקלחת היה חלודה וזה פשוט זוועה נאלצנו להיות עם נעלים על מנת שלא להיפצע בטעות ולהיות בסביבת החלודה ,זוועה אין מילים לתאר את הגועל והסבל שחווינו.
בנוסף כשפתחנו את המים במקלחת זה גרם להצפה במקלחת ובחדר.

3) חשמל-נמסר לי מצוות הסוכנים שלכם לפני ההפלגה שהחשמל שקיים בספינה הינו חשמל כמו בארץ וזה היה חשש מבחינתי מכיוון שהייתי זקוקה לחשמל אך לא היה לי חשמל בחדר הוא לא עבד וגם לא היה כמו בארץ.

4) חדר האוכל-בהגעתנו לחדר אוכל לא היו שולחנות פנויים ונאלצנו לשבת בשולחן יחד עם אנשים זרים לנו שזה היה מאוד לא נעים לנו ולא נוח , ערכנו לעצמנו את השולחן מכיוון שלא קיבלנו יחס מהמלצרים , ביקשנו כל דבר מס' רב פעמים , אך לשווא.

5) עגינה-כאמור הינו אמורים להגיע לאלניה בתורכיה ביום שישי בשעה 14:00 אך נמסר לנו שישנו עיכוב שאין לנו מושג למה? ואנו אמורים להגיע בשעה 16:00 , אך גם זה לא קרה והגענו רק ב-18:00.
כל העיכוב הזה גרם לנו להפסיד שעות שהייה באלניה , פספסנו את החמאם התורכי שמאוד ציפינו וקיווינו להגיע אליו אך זה התבטל כי הגענו מאוחר והחמאם נסגר.
המרוץ באלניה היה מרוץ אחרי הזמן הכול היה צריך להתבצע מהר מאוד ורצינו להספיק המון דברים אך לא הספקנו רבע מהשהייה באלניה , כמו כן הינו צריכים להגיע בשעה 12:00 לקפריסין
הגענו שעתיים לאחר הזמן היה מאכזב מאוד כי היה לנו גם כאן זמן קצר מאוד לשהות בקפריסין.

6) ביום ראשון בשעה 06:00 בבוקר הגענו לישראל חזרה , בשעה 07:00 היינו אמורים לרדת מהספינה אך היה כזה בלגאן ואי סדר מצדכם חוסר ארגון שזה פשוט לא יאמן כל האנשים בספינה הגיעו לפתח היציאה וישבנו שם והמתנו לפתיחת השער. עד השעה 10:30 בבוקר ולא קרה דבר ישבנו עייפים וכל כך ומותשים מכל המצב הזה ללא שתייה , ללא מזגן וללא אוכל עד שלא התחילו צעקות לא נפתחה היציאה , כל כך רצינו לעוף מהספינה הזו שזה פשוט לא להאמין זו לא היה "הפלגה חלומית" זה היה סיוט וטוב שנגמר לא נשאר טעם טוב בכלל לחזור או לספר שנהננו כי זה לא קרה.

•ברצוני לציין שההפלגה הייתה מתחת לכל ביקורת , אנחנו לא מעוניינים בהתנצלות זה לא יעזור לנו בכלל כל הטיול נהרס לנו בגלל זה אנו תובעים החזר כספי , יש עוד הרבה להוסיף על החוסר יחס מצדם של העובדים בהפלגה-בקבלה , בחדר האוכל, לא מקובל שלא יתייחסו לתלונותינו
ודברים לא יטופלו בזמן כי זה הרס לנו את כל הטיול.
כמו כן מילאנו משוב וציינו את כל הבעיות וביקשנו שנציג מטעמכם ייצור עימנו קשר אך לשווא עדיין אנחנו לא מקבלים יחס!
מס' החדר היה A 93 .
קיבלנו תשובה מהגב' אדוני קרן אך תשובותיה מאוד מתחמקות "אנחנו רק גוף מגשר", "האחריות אינה שלנו"... מבחינתנו אנו שילמנו כסף לחב' כספי לא לבעלי הספינה הם אלו שאמורים לתת לי פיצוי ולתת לי תשובות. איזה תשובות אלו לא ענייניות בכלל אין עם מי לדבר לא לוקחים אחריות ומתעלמים ממכתבינו.
ברצוני לציין שהספינה כפי שידוע כרגע מושבתת וכבר לא ניתן להפליג עימה , אנחנו לא היינו רחוקים מלהגיע למצב הנ"ל כמו שקרה לשאר האנשים בספינה כשנתקעו הספינה היתה צריכה לרדת מהנמל כבר לפני המון זמן היא רעועה ולא ניתן לשימוש לא פלא שזה קרה!
אנו רואים בחב' כספי אחראית מלאה לכל התקלות שהיו לנו במהלך השהות בספינה!
חברת כספי משווקת כוסות רוח למת! אני שילמתי כסף לחב' כספי ולכן הם האחראים לכך!אני תובעת החזר כספי מכם על הפלגת העינויים שעברנו!
*(כל התכתובת נמצא אצל הגב' אדוני קרן)

עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי! פתרון נדרש :

כספי תיירות שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה