תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור תל אביב איזור:
ארקיע שם בית העסק:
התנהלות בידוק בבוקרשט והאוכל בטיסה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
משפחתי ואני חזרנו היום 1.10.07 בטיסת ארקיע מס iz296 מבוקרשט לת"א.
לצערנו הרב עמדנו למעלה משעתיים בתור לבדיקת המזוודות ע"י דיילת בודדה של ארקיע, שתג הזיהוי שלה היה ארקיע. עובדה שגרמה לזעם, מרמור ואי סדר.
ביחוד לאנשים כמוני שיש בעיה בעמידה ממושכת.
במשך הטיסה קיבלנו לחמניה מחוממת עם גבינה צהובה בטעם ישן וזית שלצערי היה בו גרעין וגרם לנזק לבתי בת ה-17.
עוגמת נפש סוג הנזק :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה