תלונות ממסי

תלונות שרותי גרירה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור תל אביב איזור:
ממסי שם בית העסק:
אין שירות נושא התלונה:
גולן דני שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏10 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני מנוי בחברת ממסי שירות תיקונים בדרכים וגרירה.
היום לבערב ניתקעתי לצערי עם רכבי וכאשר לא הצלחתי לסדר את התקלה התקשרתי לחברת ממסי,המתנתי על הקו ומענה קולי אמר תכף נטפל בפנייתכם וביינתים היה רדיו,הזמן עובר ואין מענה לאחר כ 21 דקות המתנה על הקו לפתע הוא נותק ולא מפני שהייתי במקום ללא קליטה או שכבה הטלפון אלא הוא נותק מהצד השני במודע,תארו לעצמכם כאשר ניתקע האוטו ואין לך הרבה מה לעשות,אתה מרגיש כעוס ולא מצפה לזה,חייגתי שוב ושוב המתנתי למעלה מרבע שעה..
ממסי לא נתנה לי את הפיתרון שעליו אני משלם להם ועד עכשיו אין עם מי לדבר!
למזלי עבר באזור מכונאי שעזר לי לפחות להגיע למוסך,כניראה שנשלח משמיים אך על הכסף שלי לא קיבלתי תמורה!
עלבון סוג הנזק :

ממסי שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה