תלונות ישראכרד (Isracard)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בנקים וכרטיסי אשראי מגזר:
אזור תל אביב איזור:
ישראכרד (Isracard) שם בית העסק:
המתנה מאוד ארוכה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני שלושה ימים בסך הכל רציתי להתקשר לברר האם התקבל ביטול עסקה של חיוב שלא ראיתי באינטרנט, לאחר המתנה של 45 דקות ענתה לי נציגה שביקשה שאני אשאיר פרטים ויחזרו אלי השיחה הייתה בשעות הבוקר המוקדמות.
בשעה 9 בערב התקשרו אלי בדיוק שהייתי בממתינה והשיארו לי הודעה שחיפשתי אותם אז להתקשר שוב במידה ואני עדיין זקוק.
הבעיה היחידה היא לחכות עוד יום שלם כדי לדעת פרט כל כך קטן, אם אני בממתינה מדוע הם לא מתקשרים שוב או נשארים על הקו לפחות שאני יענה.
למחרת התקשרתי שוב ונאמר ע"י נתב השיחות שכרגע המוקדים עמוסים ויש להתקשר במועד מאוחר יותר וניתק את השיחה, לאחר מאמצים רבים הצלחתי להגיע למוקד הבירורים דרך נתב אחר שכן ענו לי וקיבלתי יחס מגעיל מנציגה שלא הבינה מדוע אני קצת עצבני???
לחכות שעה בהמתנה ולא להיות עצבני איני מכיר אדם נורמלי שיהיה כך, לפחות תשימו גלגלצ כך שנעביר את ההמתנה בנעימות.
בשלושה ימים האחרונים ניסיתי להתקשר 4 פעמיים בוקר וערב ותמיד הנתב אמר שקיים עומס ויש להתקשר מאוחר יותר.
אני מצפה מחברה בסדר גודל שלכם להיות זמינים ללקוח בכל שעה כמו חברות הסלולר או הטלויזיה.
מענה מהיר פתרון נדרש :

ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה