תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה מגזר:
אזור תל אביב איזור:
Hot (הוט) שם בית העסק:
סירוב לזכות לאחר ניתוק והמשך חיוב גם לאחר הניתוק נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב- 02/2005 הצטרפתי להוט במסלול משולש שכלל אינטרנט, שרותי טלפון וטלוויזיה. המסלול כלל תשלום בגין האינטרנט במהירות 1.5 מגה בגובה 10 ש"ח. ההתחייבות שלי בגין מסלול זה הסתיימה ב- 07/2007 (לא ברור מדוע לא קודם). מכל מקום ב-30/08/2007 בקשתי להתנתק משירותי הטלוויזה, נציגת שימור לקוחות חזרה אלי לאחר 3 ימים, ולאחר שלא הצליחה לשמרי הבטיחה לזכות אותי בגין כל חודש ספטמבר. בפועל לא זוכיתי בגין חודש ספטמבר ונוסף לכך חויבתי שוב בגין חודש אוקטובר וזאת לאחר שכבר נותקתי משירותי הטלוויזיה בכבלים. לאחר ברור שערכתי היום, שארך למעלה משעה, כאשר מתוכה 50 דקות נאלצתי להמתין על הקו נאמר לי שביולי 2006 קיבלתי הטבה מסוימת בגין שירותי אינטרנט למשך שנה (עד 07/2006), אך מכייוון שההתחייבות ב- HOT היא למשך שנתיים, חוביתי בגין החזר הטבה בגובה של 55 ש"ח * 12, למרות שההטבה נגמרה ולכן לא מגיע לי זיכוי כלשהו.
עלי לציין שמעולם לא נאמר שאני מחויב למשך שנתיים, נציג השירות סרב לשלוח אלי את תמליל השיחה שבה נקודה זו צוינה בפניי. וכן לא ברור מתי, אם בכלל יצרתי מחויבות חדשה כלפי HOT ב- 07/2006.

הייתי מצפה לקבל זיכוי מלא בגין חודש ספטמבר וכן בגין חודש אוקטובר (חודשים שבהם לא נהניתי משירותי הטךוויזיה בכבלים).

עלי לציין שההתנהלות של הוט במקרה זה הנה בדומה להתנהלות של בריון אשר גובה כספים שלא מגיעים לו כנגד טענות שאינו יכול לבסס בגין מחוביויות שלא היו ולא נבראו.
וכן עוגמת נפש ו סוג הנזק :
זיכוי כספי פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה