תלונות בסט ביי

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצרי חשמל וצילום מגזר:
אזור הצפון איזור:
בסט ביי שם בית העסק:
מקרר אמנה לא תקין נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏10 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 26.9.06 קניתי מקרר אמנה מחברת בסט ביי.
ביולי 07 המקרר התחיל להקפיא את כל המוצרים במקרר (ירקות,פירות,דברי חלב ועוד..),יצרתי קשר עם שירות לקוחות של קריסטל בטלפון, טכנאי קירור הגיעו וגם מנהל בכיר מס' פעמים שבהם הם החליפו כרטיס פיקוד וגם את הטרמוסטט ועד היום המקרר ממשיך להקפיא.
מחודש 7/07 אני זורקת את רוב הקניות לפח אשפה לא ניתן להשתמש בהם בעיקר פירות וירקות ,בחודש 09/2007 חודש החגים הנזק היה גדול יותר מאחר ואירחתי אצלי את בני משפחתי (25 איש), כמות המוצרים שנזרקה לפח ולא היה ניתן להשתמש בהם הייתה גדולה יותר.
כמו כן אני מציינת את הנזק הכספי הגדול שנגרם לי מעבר לעלבון ולעוגמת נפש
הפסד ימי עבודה לפי מס' הטכנאים שהגיעו אליי הבייתה והטלפונים הרבים.
אי לכך אני מבקשת להחליף במיידי את המקרר בדגם חדש ומבקשת לקבל פיצוי כספי על הנזק שנגרם לי ולא אאלץ לפנות לערכה משפטית.
מכתבי זה נכתב לאחר ש ב 1/10/07 ביקר אצלנו שוב טכנאי בכיר והבעיה עדיין נמשכת.
בזבוז זמן,כספי,עלבון סוג הנזק :
החלפת המקרר בחדש + פיצוי כספי פתרון נדרש :

בסט ביי שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה