תלונות קווים

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור תל אביב איזור:
קווים שם בית העסק:
יחס משפיל והלבנת פנים בציבור של כרטיסן וחוסר מעש של חברת קווים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
תלונה לגבי חברת קווים

שלום רב
אני פונה לעיתונכם לעזרה מאחר ונואשתי מדרך הטיפול והיחס של חברת קווים, אינני יודעת למי לפנות שיסייע לי לטפל בבעייתי.

ביום 13.6.07 נסעתי בקו 68 של חברת האוטובוסים "קווים", מאונ' בר אילן לתל אביב. את התשלום בגין הנסיעה שילמתי לנהג בשטר של 100 ₪ (עובדה שעזרה לנהג האוטובוס לזכור אותי היטב).

במהלך הנסיעה, עלה על האוטובוס כרטיסן, וכשזה הגיע אלי, נוכחתי לדעת שאינני מוצאת את כרטיס הנסיעה. הצעתי לכרטיסן שנפנה יחדיו לנהג ונשאל אותו אם שילמתי.

פנינו לנהג, שאישר ששילמתי ואף אמר מיוזמתו שהוא זוכר אותי מאחר ושילמתי באמצעות שטר של 100 ₪.

למרבה הצער, העובדה שהנהג אישר ששילמתי עבור הנסיעה לא הספיקה לכרטיסן, שהודיע לי בצורה מאד אגרסיבית שזה לא מעניין אותו ושעלי לשלם פעם נוספת או שארד מהאוטובוס.

כמובן שסירבתי לשלם פעם נוספת.

בתגובה, עצר הכרטיסן את האוטובוס שהיה מלא בעשרות אנשים, למשך יותר מ-10 דקות ואף קרא למשטרה !!! תוך שהוא חוזר ואומר לנוסעים ולמשטרה כי הסיבה לכל הבלאגן היא שלא שילמתי וגם לא רוצה לשלם עבור הנסיעה.

בסופו של דבר מאחר ולא יכולתי לעמוד בהשפלתי מול ציבור הנוסעים הרב, ירדתי מהאוטובוס. אך בזאת לא תמה הסאגה ההזויה עם הכרטיסן.

האוטובוס השני עליו עליתי לאחר שירדתי מהאוטובוס המדובר, היה אף הוא של חברת קווים; או אז החליט הכרטיסן להמשיך במסע הצלב שלו, עלה לאוטובוס עליו אני עליתי ואמר לנהג בקול רם מאד "אני רק בודק שהיא משלמת, כי באוטובוס הקודם היא לא שילמה".
שוב הושפלתי על ידי הכרטיסן. שילמתי, וחיפשתי מקום מרוחק לשבת על מנת להירגע.

אני מודעת לכך שלא היה ברשותי כרטיס נסיעה שהכרטיסן הגיע, וייתכן שעל פי החוק היבש עלי לרדת מהאוטובוס, אך עדיין יש מקם לשיקול דעת. נהג האוטובוס חזר ואישר מספר פעמים שהוא זוכר בבירור ששילמתי. קרה המקרה והכרטיס לא בנמצא. הייתי מצפה מהכרטיסן שיפעיל שיקול דעת, יעיר לי על כך ויבקש שמקרה זה לא ישנה. אך מכאן ועד לעצור אוטובוס מלא בנוסעים, להלבין את פני ברבים, ולהגדיל לעשות וללכת אחרי לאוטובוס השני וגם שם להמשיך ולרדוף אותי ללא הצדקה- הדרך ארוכה.

מזועזעת עד עמקי נשמתי מהיחס המשפיל של הכרטיסן, פניתי למוקד התלונות של חברת קווים בתקווה לקבל מענה. התפלאתי להיווכח שגם במטה החברה היחס הוא של זלזול והתעלמות.

לאחר שאלו לא הגיבו לפנייתי, פניתי לאתר תלונה ורק אז הואילו לחזור אלי מחברת קווים.

לא מובן לי כיצד חברה שאמורה לתת שירותים לכלל הציבור, מאפשרת לעצמה להתנהג בצורה כל כך מזלזלת, אם זו צורת ההתנהלות שלהם מול קהל לקוחות, אני מבינה מהיכן שואב הכרטיסן את החוצפה, דרך ההתנהלות וחוסר שיקול הדעת שלו.

לאחר שבועיים נוספים, יודעתי ע"י קווים כי הכרטיסן ננזף. כששאלתי את הבחורה ממוקד התלונות במה מדובר היא לא ידעה לומר לי, וכשביקשתי ההעתק מהנזיפה והחזר התשלום הכפול ששילמתי בגין הנסיעה, היא הודיעה לי שתחזור אלי.

עברו למעלה מחודשיים ואף אחד לא חזר אלי.

התנהגות כזו לא מקובלת עלי, בכל פעם שאני נזכרת במקרה, גלים של השפלה מציפים אותי. הכרטיסן החוצפן לא הסתפק בהשפלתי מול ציבור גדול של נוסעים באוטובוס הראשון, על אף שקיבל אישור ברור מהנהג ששילמתי, אלא אף הגדיל לעשות והלך אחרי לאוטובוס השני והשפיל אותי גם שם בשקריו.

לא מקובלת עלי התנהגות חברת קווים, שממשיכה את היחס המזלזל של הכרטיסן ודואגת להתעלם ממני ו"לנפנף" אותי בתואנה שהכרטיסן ננזף.

אני מבקשת:
א. לקבל התנצלות רשמית מחברת קווים.
ב. שהכרטיסן יטופל ברמה המשמעתית.
ג. זיכוי כספי על תשלום כפול ששילמתי בגין הנסיעה.
ד. פיצוי על עוגמת הנפש וההשפלה שעברתי.


זו התגובה של חברת קווים על התנהגות בלתי מקצועית בעליל של עובד ציבור? שיקול הדעת של הכרטיסן ממנו והלאה- לעצור אוטובוס מלא באנשים בגלל מישהי ששילמה עבור הכרטיס ? מדוע הכרטיסן "ננזף" בלבד, כשידוע שנזיפה זה "נו נו נו" ולא יותר- אם בכלל ? מדוע לא קבלתי העתק מ"הנזיפה"?

אודה לעזרתכם.



כספי סוג הנזק :
עונש לכרטיסן הפוגע ופיצוי כספי של החברה פתרון נדרש :

קווים שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה