תלונות שילב

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה שילבשעות פתיחה שילב גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור הצפון איזור:
שילב שם בית העסק:
שירות לקוי נושא התלונה:
‏יום שישי ‏15 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 15/06/07 רכשתי מסניף עפולה שילב חדר ילדים ועוד כמה דברים
סכום ההזמנה שלי 13.000 ש"ח.
בהתחלה הכל היה טוב ויפה .
לאחר הלידה הגעתי לבית וקיבלתי את חדר הילדים, שזה כולל הכל : שידה, 2 מיטות,
מזרונים , בגדים , עגלות, בקיצור הכל כולל הכל.
לאחר כמה ימים הבחנתי שבשתי המיטות יש בעיה. וגם בשידה.
זאת אומרת : במיטה אחת הסולם הקדמי שעולה ויורד יש לו פיצוץ בעץ, וגם הגלגלים לא באותו הצבע של המיטה.
בשידה הבעיה שהמגירות לא נסגרות .
פניתי למשרדי ההנהלה של שילב והסברתי להם שיש בעיה , עשיתי אלפי טלפונים והכל לשווא.
אני רוצה לציין שחשבתי שאני קונה ברשת שמכבדת את עצמה ,
אבל כנראה שזה לא נכון.
הובטח לי שיבואו לתקן , ועד עכשיו איש לא הגיע ולא צלצל, ואני מרגישה שרימו אותי.
אני התאכזבתי שעשיתי את הקניה שלי ברשת שילב.
הסיפור שלי מוכר בהנהלה , מפני שכבר שוחחתי עם מנכ"ל הרשת - ניר.
וגם זה לא עזר.



עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון מיידי ומקצועי וגם פיצוי פתרון נדרש :

שילב שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה