תלונות דיוטי פרי

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור השפלה איזור:
דיוטי פרי שם בית העסק:
ת.ד.90 נתב"ג כתובת:
ניתן לי זיכוי במקום המוצר הפגום נושא התלונה:
שטילר רותי שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
קבלתי מחברה קרם לחות של לוריאל AGE-RE-PERFECT שניקנה בדיוטי- פרי,בעל ריח לא נעים. בהמלצתם, שלחתי המוצר בתאריך 13/8/07 בדואר רשום עם כל פרטי הרכישה (נתקנה ב-11/6/07 סכום החשבונית 777.84 ש"ח ע"י אורנה כהן ת.ז. 5036341/5) כתשובה, קיבלתי תעודת זיכוי שכוחה יפה, כמובן, רק בקניה בדיוטי פרי. ומאחר ולצערי אני לא מהאלו הפוקדים את נתב"ג, תהיתי על תעודת הזיכוי שניתנה לי במקום שליחת מוצר זהה. בברור טלפוני איתם תרצו זאת בכך שהם לא שולחים המוצר שמא אני אלרגית אליו, בו בזמן שבפרוש ציינתי במכתב שאני משתמשת באופן קבוע במוצר זה, לכן גם מוכר לי הריח הרגיל שלו. תרוץ שני היה שהם אינם מעבירים סחורות לארץ ללא מכס. שני התרוצים נשמעים מאד קלושים ולא משכנעים. חבל לי להפסיד את הסכום שעליו התווספו לי עלויות של שליחת המוצר בדואר רשום, במעטפה מיוחדת וכו'. תודה מראש על טיפולכם. רותי שטילר
כספי סוג הנזק :
לקבל מוצר זהה במקום תעודת הזיכוי, שאין באפשרותי לישמה. פתרון נדרש :

דיוטי פרי שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה