תלונות ישראייר

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

חזרה לרשימת   שעות פתיחה ישראיירשעות פתיחה ישראייר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור השפלה איזור:
ישראייר שם בית העסק:
בן יהודה 23-25 תל אביב כתובת:
הולכת שולל וטירטורחסר כל רגישות ולאחר מעשה המשך של טירטור במתן תשובות נושא התלונה:
צורף אסף שם/כינוי:
‏יום שני ‏24 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
בתאריך 24/9 בשעה 0600 היינו אמורים לטוס לניס –צרפת.
בשעה 0300 לפנות בוקר הגענו לנמל התעופה בן גוריון על מנת לבצע את הבידוק הביטחוני וההכנה טרום הטיסה כפי הנידרש .
לאחר הבידוק הביטחוני הופננו לדלפקי ישראייר אשר היו מאוישים באנשי חברת לאופר והמתנו לתורנו ,לקראת השעה 0400 בהגיע תורנו לבצע כירטוס ניתנה הוראה ע"י עובדת חברת ישראייר (שירלי –כפי הניראה מנהלת המישמרת ) לחדול מלקבל את נוסעי הטיסה לניס ,כעבור מיספר דקות לכשביקשנו להבין את פשר העיכוב נענינו כי על כל הנוסעים לניס לפנות את הדלפקים ולהמתין ליד עמדה B-39 לנציג מטעם חברת ישראייר אשר יגיע בשעה 0500 .
אציין כי כבר בהגיענו לנמל התעופה הופיע על לוח ההמראות כי הטיסה לניס לא תצא במועד וכי היא תצא בשעה 0830.
המתנו עד אשר נציג ישראייר בשם פבריציו הגיע וטען כי עקב תקלה במטוס אשר יועד להטיסנו לניס יחול שינוי נוסף במועד הטיסה והטיסה תצא בשעה 1600 ,ועלינו להגיע לנמל התעופה בשעה 1400 .
חזרנו לביתנו ובשעה 1400 הגענו בשנית לנמל התעופה.
חזרנו על תהליך הבידוק הביטחוני וכאשר הגיע תורנו בדלפק נימסר לנו כי יש שינוי ביעד הטיסה וכי עלינו לטוס למרסיי ומשם נועבר באוטובוסים לניס.
כיוון שאנו נימצאים ביום מטורף שכזה עם תינוק כבן שישה חודשים יצרנו קשר עם סוכנת הנסיעות שלנו (אפרת –מנהלת איסתא מכבים)על מנת להבין את פשר הדבר,נענינו כי אין דרך לשנות את המצב והחלטנו למרות הקושי הרב בו אנו נימצאים משעה 0300 לפנות בוקר (בגלל בנינו התינוק אשר נימצא עימנו) להמריא למרסיי ולהחליט באם נעביר את הלילה במרסיי או שנמשיך לניס בזמן שנינחת.
מסרנו את הדרכונים ואת כרטיסי הטיסה לדיילת הקרקע וניתבקשנו להמתין ממושכות בסביבות חצי שעה תוך שאנו מבקשים לדעת מה קורה וכל הזמן מסבירים לנו שמיד הדברים יסודרו.
לאחר כחצי שעה (בסבביות 1530)הגיע נציג ישראייר עמית פרגני שהוא ממלא את מקומו של יוסי ביטון שהוא כפי הניראה מנהל התחנה בטרמינל 3 של ישראייר והסביר לנו כי אין יותר מקום על הטיסה ושעלינו להתלוות אליו למישרד ישראייר בטרמינל והוא ינסה למצוא חלופה לטיסה.
במישרד ניסה עמית להשיג נציגה בשם טלי שהייתה אמורה לתת פיתרונות ,ושניתן הפיתרון הוסבר לנו כי ישנה אפשרות שנשוב בלילה לטיסה לבריסל בשעה 0100 וגם זה לא בטוח.
סרבנו להצעה כיוון שלא ראינו כל עניין לבזבז לילה נוסף בנמל התעופה ללא שינה וזאת כבר לאחר לילה אחד שכזה ,מה עוד שנגיע לניס בשעות הבוקר עיפים ולא נפיק כל הנאה מהשאייה רק לאחר מנוחה ממושכת וכך בקושי יוותר לנו יומיים וקצת לחופשה במקום ארבעה ימים מתוכננים.
ברצוני לציין כי במקביל להזמנת הטיסה בחברתכם (דרך קשרי תעופה) הזמנו חדר במלון לכל תקופת השהייה (HOLIDAY INN RESORTׂ) והזמנו רכב ע"י חברת יורופקאר .
בגין ביטול הזמנת החדר נחוייב ב 216$ ובגין ביטול השכרת הרכב נחוייב ב15$ .
אנו רואים בחברת ישראייר אחראית יחידה ליום המאכזב ולהרס חופשתינו,ודורשים כי נפוצה במלוא הנזק הכספי אשר ניגרם לנו.לא יתכן כי חברת ישראייר תקל ראש בנוסעייה ותטרטר אותם הלוך ושוב בשעות הלילה והיום ללא כל התחשבות ובסופו של דבר יאמרו לנו "כי מצטערים הטיסה באובר ולכן אין מקומות ונחפש לכם חלופה לטיסה הנ"ל".
אציין כי השארתי את מיספר הטלפון לנציגכם עמית פרנגי ולמוקד ההזמנות של חברתכם במטרה להעביר את המיספר לטלי (כיוון שנאמר לי כי לא ניתן להעביר שיחות לטלי כיוון שאינה מטפלת ישירות מול לקוחות )וזאת על מנת לשמוע אולי בכל זאת ישנה חלופה הגיונית לשעות הבוקר בשילוב עם החזרה מאוחרת יותר שלנו מהיעד, אך לצערי הלקוח לא חשוב ולכן אף אחד לא טרח לחזור אליי עם תשובות.
,גם לא שליליות.
ציין רק שמדובר בטיסת שכר אומנם אך מדובר בטיסת שכר יקרה ולא כיוון שהיתה זולה היא נחשבת לטיסת שכר (600 דולר לבן אדם).
כך שאין כל הצדקה לאמר לנו אבל מדובר בטיסת שכר את זה אנו יודעים .
בשיחת טלפון שקיבלתי השבוע נאמר לי כי עליי להתאזר בסבלנות וכי הבידקה תימשך בין 8 ל10 שבועות שאין מה לעשות שהם עסוקים ולכן זה לוקח זמן.
מדהים
אנו דורשים לקבל את מלוא כספנו בחזרה כולל את אובדן יום העבודה שלי ושל אישתי.
אנו רואים בהתנהגות ישראייר וגם בהתנהגות קשרי תעופה(גם הודיעו לנו כי הנושא בטיפול ויקח זמן עד להחלטות) זילזול מחפיר .
עוגמת נפש עלבון נזק כספי סוג הנזק :
הפסקת פעילות החברה וחילוט הערבויות שהופקדו אצל מינהל התעופה על מנת למנוע חזרה על מיקרים כאלו. פתרון נדרש :