תלונות טויס אר אס צפון

תלונות צעצועים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור חיפה איזור:
טויס אר אס צפון שם בית העסק:
שמחה גולן- גרנד קניון כתובת:
גרנד קניון חיפה סניף בית העסק:
טיפול בתקלת עגלת תינוק נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
באוגוסט 2006 רכשתי עגלת טיולון בסניף בגרנד קניון. לאחר שנה התקלקלה העגלה ושבתי לסניף ע"מ לתקנה. עקב מעבר דירה הקבלה לא היתה ברשותי אך ביקשתי לקבל שירות לתיקון ונעניתי בשלילה. שבתי לפני כשבוע לאחר חיפושי הקבלה ונאמר לי שאם הייתי מגיעה לפני חודשיים היה ניתן לעשות משהו אך כרגע ספק העגלות לא מקבל עגלות לתיקון. מדובר בעגלה שהיתה בת פחות משנה ונוצרה בה תקלה טכנית שאינה קשורה באופן השימוש. נכון לעכשיו באין מי שיתקן את העגלה (ואני אשמח לשלם עבור שירות זה), העגלה דינה לפח ואני אאלץ לרכוש עגלה חדשה.
תלונתי היא שיאפשרו לי לתקן את העגלה על מנת לחסוך ממני קנייה של עגלה חדשה ללא צורך.
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון העגלה או לחילופין עגלת טיולון חדשה פתרון נדרש :

טויס אר אס צפון שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה