תלונות רשות הדואר

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה רשות הדוארשעות פתיחה רשות הדואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ממשלה ומוסדות ציבור מגזר:
אזור השפלה איזור:
רשות הדואר שם בית העסק:
רח' מילצ'ין כתובת:
שירות לקוי בסניף דואר מילצ'ין ברחובות בעקבות עומס רב נושא התלונה:
‏יום שני ‏01 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
סניף דואר זה משרת מספר שכונות רב מידי - איזורי רחובות החדשה, אושיות, שכונת מילצ'ן ועוד. חלק מן השכונות מורכב מאוכלוסיה מבוגרת שפוקדת את הדואר רבות.
סניף זה אינו עומד בעומס הקהל המגיע אליו ובעקבות זאת נותן שירות לקוי, איטי, לא מנומס ולא נעים.
כדי לקחת דואר רשום נאלצתי לחכות כחצי שעה ויותר מספר פעמים, כשבחלק מהפעמים פשוט חזרתי על עקבותיי. התורים ארוכים ומתחילים מחוץ לסניף בחום הקיץ הלא נעים.
כאשר אחד העובדים בחופש ויש עובד אחד, התורים עוד יותר בלתי נסבלים.
כאשר גרתי באיזורי וייצמן, סניף הדואר שעמד לרשותי היה ברח' דונדיקוב - סניף מצויין, שירות מהיר, תורים קצרים ונסבלים - שירות מצויין.

חורה לי מצב בלתי נסבל זה, ולכן אני פונה אליכם בתקווה שדואר ישראל שמפרסם כי השירות שלו מהיר והוא בכל מקום בשביל כולם - יקח זאת לתשומת ליבו וישקיע את המשאבים הרצויים כדי לשרת את קהל לקוחותיו המאוכזבים כראוי ובצורה הולמת.
פתיחת סניף נוסף למשל בשכונת רחובות החדשה שהיא שכונה גדולה ומתפתחת - כדי לתת מענה הולם לקהל הלקוחות ההולך וגדל פתרון נדרש :

רשות הדואר שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה