תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברות מגזר:
אזור חיפה איזור:
בזק שם בית העסק:
סחבת בהעתקת קופסת סעף מעל קיר ביתי נושא התלונה:
אופיר מיכאל שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏19 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
עקב עבודות בנייה בביתי, הנמצא ברחוב הזית 19 בקרית ביאליק, פניתי לפני כארבעה חודשים לבזק וביקשתי את העתקת קופסת הסעף המותקנת על קיר ביתי, ואת העברתה לנקודה אחרת שאינה באזור בו מתבצעת הבניה. פניות חוזרות ונשנות באמצעות מוקד השרות של בזק לא נענו כלל; באמצע אוגוסט החלו עבודות הבניה כשקופסת הסעף עדיין מחוברת לקיר הנ"ל.
אציין כי לאחר שנותקו מספר קווי טלפון בבניין ובסמוך לו, ולאחר שפניתי שוב ושוב הגיעו טכנאי בזק לתיקון הקווים המנותקים, אך טכנאים אלו לא טיפלו בהעתקת קופסת הסעף. פניות נוספות הביאו לביקורן של שתי נציגות של בזק שבדקו את עניין ההעתקה, אך הביקור לא הניב כל תוצאות.
לאחר מספר פניות נוספות ניאותו אנשי בזק לתת לי מספר טלפון לתאום העתקת קופסת הסעף המחוברת לקיר ביתי. המספר (1-800-666-401) שייך ל"תצפית" צפון של בזק, אך גם לאחר 3 ימי טלפונים לא נעניתי כלל ולמותר לציין שלא נוצר כל קשר עם הגורמים הרלוונטיים. מאידך, בפניותי למוקד פניות הציבור של בזק (199,166) עודכנתי להפתעתי שהעבודה בסטטוס "סגורה", וכלל אינה מטופלת!!
אבקש את עזרתכם ביציאה מהתסבוכת, משום שאינני יכול להתקדם בעבודות הבניה בביתי.
העתקת קופסת הסעף כבר השבוע! פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה