תלונות 22design

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור הדרום איזור:
22design שם בית העסק:
אשדוד סניף בית העסק:
מהירות ההספקה ועמידה בתנאי החוזה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏15 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
זמן ההספקה של ארון אשר נקנה בחברה נקבע ל-7 ימים בחוזה לאחר שמוכר בשם סאשה בדק כי הארון המבוקש מצוי במחסן ואין מניעה לספקו תוך פרק הזמן הנ"ל. בינתיים נעשו שינויים בבית לקראת מועד ההספקה - מכירת הארון הישן והזזת רהיטים בהתאם. לאחר כמה ימים התקבלה שיחת טל' מהחברה בה נמסר כי הארון שכביכול היה במסחן שבור ויש צורך לחכות להגעת הרהיטים כחודש וחצי. החוזה הראשוני תוקן ומועד ההספקה נקבע לעד 1.10. אך גם במועד זה לא עמדה החברה, ממנה נמסר כי קונטיינר עם רהיטים מגיע רק ב-10.10, ועל כן מועד ההספקה יהיה כמה ימים לאחר תאריך זה. מפליא מאוד כיצד חברה מעין זו מתנהלת מול לקוחותיה, ישנה הרגשה כי המוכר הגן על אינטרס אישי בלבד (להרוויח מהמכירה), תוך הבטחת מועד הספקה אשר נדרש מהלקוח אך ללא יכולת החברה לעמוד בו. כמו כן יש אי תיאום מוחלט בין המוכר לבין משרדים המטפלים בהספקות, שכן יש לשער כי תאריך הגעת הקונטיינר צריך להיות ידוע מראש ולא ברור מדוע המוכר מבטיח הבטחות שווא כאמור לעיל.
כמו כן עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי + הספקת הארון במועד המוקדם ככול האשפר. להבא - תיאום, אמינות. פתרון נדרש :

22design שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה