תלונות בנק מזרחי טפחות

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה בנק מזרחי טפחותשעות פתיחה בנק מזרחי טפחות גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בנקים וכרטיסי אשראי מגזר:
אזור ירושלים איזור:
בנק מזרחי טפחות שם בית העסק:
בית בנק המזרחי, רח' ז'בוטינסקי 7, רמת-גן, ת.ד. 3450, מיקוד 52136 כתובת:
מודיעין סניף בית העסק:
בעיית התנהלות של סניף מודיעין- וחוסר התייחסות לטענות לקוחb נושא התלונה:
רוזנברג ניר שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
כחבר בעמותה אשר בנתה את השכונה בה אני גר הובטחו ע"י בנק טפחות תנאים מיטבים לחברי אותה עמותה. אחד מן התנאים הבטיח פטור מלא בגין הפרשי היוון בסילוק מוקדם אחת ל-5 שנים, הבעיה הינה שיש כאן שאלה פרשנית האם יש לחכות 5 שנים מיום לקיחת הלוואה (מעין נק' יציאה) או שרק מפעולת סילוק ראשונה יש לחכות לפטור כל 5 שנים.
היות וזהו הסילוק הראשון שלי (וגם האחרון) פניתי עם שאלה פרשנית זו לפקידת הבנק-נורית וזו סרה אל מנהלת הסניף מיכל שבדקה זאת מול גורמי הבנק הבכירים יותר, לאחר כ-20 דקות בירור הוחלט כי יינתן לי פטור מעמלות הפרשי ההיוון כמתבקש ובהסתמכי על תשובה זו סילקתי עוד באותו יום את ההלוואה וקיבלתי לידי עותק קבלה המעיד כי ביצעתי סילוק מלא. בתאריך 10 לאותו חודש הבחנתי כי בנק טפחות ממשיך ומוריד כסף (סך של 477 ₪) מחשבוני. בתשובה לפנייתי עוד באותו היום לנורית מהבנק הוסבר לי שיתכן וזוהי הורדה בטעות בגינה אזוכה בחודש הבא.
ב-10 לאוגוסט, היום בו הייתי אמור להיות מזוכה על אותה הורדה נוכחתי לראות להפתעתי כי לא רק שלא זוכתי- אלא אף חויבתי ב-417 ₪ נוספים. כעת השתנה ההסבר לכך שאני נושא בעמלת הפרשי ההיוון בניגוד למה שהובטח לי ועליו הסתמכתי וביצעתי את אותו סילוק, בנוסף- הוסבר לי כי חיובים אלו הינם לפי משטר תשלומים שנקבע שישתלם עד לחודש אוגוסט 2008.?!?
השאלות אותם אני שואל ועליהם הבנק מסרב לענות לי הינן מי טעה? מדוע לא עודכנתי בהחלטה ההפוכה כי עלי לשלם הפרשי היוון,אלא המשיכו לגבות כספים מחשבוני? מי קבע את משטר התשלומים הזה (עד אוג' שנה אחרי???)? למה ללקוח לא ניתן שיקול הדעת המחודש מתי לסלק הלוואתו בגין השתנות תנאי הסילוק? (הייתי ממתין לתאריך בו הפרשי ההיוון נמוכים יותר), למה לא עודכנתי בטעות הבנק והייתי צריך לנחש כי ישנה בעיה דרך החיובים בחשבוני, זאת לאחר שניתנה לי קבלה המציינת כי ביצעתי סילוק מלא? מדוע פקידת הבנק לא ידעה כי ישנה בעיה עם התנאים אותם פירטה בפני ביום הסילוק והייתה צריכה לנחש כל מיני ניחושים באשר למהות ההורדות החשבוני לאחר שביצעתי סילוק מלא?
מיותר לציין כי הבנק המשיך בחגיגת ההתרשלויות וגם לא ביטל את הביטוחים הנלווים על הנכס, זאת למרות שציינתי זאת מפורשות במכתב בקשת הסילוק מתאריך 4/6/07, ביקשתי זאת מפורשות מהפקידה נורית ואף הובטח לי ע"י נורית כי העניין יטופל ואין כל בעיה. להפתעתי גילתי כי הביטוחים לא בוטלו למרות בקשותי המפורשות.
עוגמת נפש+זמן סוג הנזק :
כספי+הסדרת התנאים שניתנו במפורש פתרון נדרש :

בנק מזרחי טפחות שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה