תלונות דן

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה דןשעות פתיחה דן גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור תל אביב איזור:
דן שם בית העסק:
רח' לה גארדיה כתובת:
חוסר יעילות בשעות העומס ויחסי אנוש מתחת לכל ביקורת נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הנדון: תלונה על מגבלות השירות



ברצוני להסב את תשומת לבכם לנושא המעיק על מרבית הנוסעים בקו 11 בתל אביב בכל יום בין השעות 7:00 ל 9:00 בבוקר.

האוטובוס מלא עד אפס מקום כבר מהתחנות הראשונות שלו מאזור שכונת ביצרון, וכאשר הוא מגיע לתחנה האחרונה ברח' לה גרדיה לפני הפנייה לרח' יגאל אלון, אין מקום לדחוס סיכה, אנשים עומדים אחד על השני.

ברצוני לציין כי אני בהריון וצריכה לעמוד בדוחק הנוראי משך כל הנסיעה עד להגעתי למחוז חפצי, האוטובוס מלא בילדים אשר תופסים את מקומות הישיבה, דבר המותיר אותי אשה הרה ואנשים מבוגרים מאוד לעמוד, ולא די בכך ישנו נהג מבוגר מאוד אשר כל הדרך צועק על כולם להידחק עוד פנימה, מה שמוסיף עצבים לכולם, לאן הוא רוצה שכולם ידחקו?? לאן?? עד שיום אחד התקוממנו מספר אנשים שצעקנו עליו בחזרה שבשעות אלה יגיע אוטובוס ארוך!!!!!

זהו הפתרון האידיאלי לדוחק הנוראי וצעקותיו הזוועתיות של אותו נהג ישיש, שנוסע במהירות "מופרזת" של 1 קמ"ש, מה שמתיש עוד יותר ומעיק בצורה בלתי רגילה את הנסיעה שאמורה להיות קצרה יחסית, למשהו בלתי נסבל, עליכם חב' "דן" לזכור היטב כי אינכם "מובילים" בקר, אלא מסיעים אנשים ליעדים שונים.

לא די בכך שקו 11 מגיע אחת למליון שנה, גם הוא עמוס בצורה מחרידה ורב הנהגים בקו זה הינם בגילם המופלג אשר בנוסף לכל אין להם כלל מודעות לנושא של יחסי אנוש מינימאליים, גם קורסים בנושא כבר לא יועילו, אנא שדרגו את הנהגים כמו כן את האוטובוס לארוך וזאת ע"מ לשרת גם את הנוסעים המבוגרים ואותי לקבל את השרות הטוב ביותר אשר בעבורו שילמנו במיטב כספנו.

אני סבורה כי אין סיכוי שאקבל תגובה הולמת או תגובה כל שהי בכלל, שמתי לב שכאשר מתלוננים בפניכם מערכת ה"פינג פונג" עובדת במלא המרץ אני מקווה כי הדברים יפתיעו לשם שינוי ואכן יהיה שינוי כל שהו ורצוי מהר ככל האפשר, ציינתי את כל האפשרויות ליצירת קשר מיידי בתקווה לזכות ליחס ולא להתעלמות מוחלטת כהרגלכם....

אני רוצה לציין כי מכתב זה נשלח אל חברת דן אך עדיין ללא הועיל, לא קיבלתי מענה לתלונתי ולו מענה מפוברק על קבלת המכתב והתיחסות מינימלית, אולי אם הדברים יגיעו הלאה יהיה ולו שיפור קל, וזאת בתקווה כמובן.
ועצבים מיותרים כל בוקר סוג הנזק :
לשעות אלו רצוי אוטובוס ארוך ונהגים מעט יותר צעירים רתוי לפני גיל העמידה.! פתרון נדרש :

דן שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה