תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצרי חשמל וצילום מגזר:
אזור תל אביב איזור:
קריסטל שם בית העסק:
לקריסטל שירות לא מקצועי נושא התלונה:
חוברי  אברהם שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר פנייתי לאתר נהדר זה אכן פנו אליי נציגי החברה ותיאמו לי ביקור טכנאי וכן דאגו לחייב אותי בעלות הביקור בס"כ 200 ש"ח (לאחר הנחה כמובן) יש לציין כי המכונה שבבעלותי מסוג קריסטל 7 ק"ג אלקטרונית ונירכשה לפניי שנה וקצט .הטכנאי טען שייש להחליף חיישן לחץ בעלות של 110 ש"ח (לאחר הנחה ..)ואכן הוחלף החיישן בביקורו השני!! הבעיה כאמור חזרה על עצמה ושוב הגיע הטכנאי
והתייעץ עם גדוליי המומחים ולבסוף החליט להעביר את הטיפול לחכמים ממנו ואכן הגיע המאסטר בכבודו וטען תחילה שיש להחליף או את הכרטיס האלקט' או את המנוע בעלות של כ1200 ש"ח התעקשתי משום שלא נראה לי הגיוני שלאחר שנה צריך להחליף את הנ"ל (זו מכונה יקרה בעלות של 3200ש"ח)לבסוף הוחלט שאם צריך
אז אין ברירה אבל תינתן לי הנחה משמעותית והסכמתי בביקורו הנוסף לא שהיתי בביתי אך נימסר לי שלבסוף לא הוחלפו החלקים אך הוא מצא צינורית סתומה והוא ניקה אותה ...בתיקוה שזה יפתור את הבעיה.. אך שוב ללא הועיל !!! לי אין כ"כ הרבה ימים פנויים כדיי לבלות בחברתם החביבה של טכנאי השירות של קריסטל אך מדוע לא ינתן שירות של לקיחת המכונה למרכז שירות ובדיקתה במעבדה מסודרת ותיקונה בצורה יסודית! מה יותר פשוט מזה?אגב לגביי התגובה של החברה בתום הטיפול הם ממהרים לעדכן לשביעות רצון הלקוח וזה ממש לא נכון!!!נא בידקו עם הלקוח אם הוא אכן כ"כ מרוצה מהטיפול לפניי הפירסום באתר(אם זה אפשרי מצידכם)תודה רבה.
כספי,עוגמת נפש, סוג הנזק :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה