תלונות ביטוח לאומי

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה ביטוח לאומישעות פתיחה ביטוח לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ממשלה ומוסדות ציבור מגזר:
אזור חיפה איזור:
ביטוח לאומי שם בית העסק:
ירושלים סניף בית העסק:
אי מתן אינפורמציה לגבי הטיפול בנושא נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏24 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ביולי שלמתי "קיצור תקופת המתנה" לביטוח בריאות (8000 ש"ח ב-6 תשלומים בכרטיס אשראי) עבור תושב חוזר. לאחר שבועיים בקשתי לעצור את התשלומים מכיון שנבצר ממני לחזור.
התשלומים לא נעצרו ונאמר שחייבים לקבל אישור של ועדה. לא ניתן לוח זמנים. מאז אני מתקשר ל"תלמה" (02-6709540) שלעתים נדירות (פעם אחת) נמצאת ולמזכירה (החמוצה) של המדור (02-6909509) ומקבל תשובה חוזרת - התעזר בסבלנות. לשאלה מתי להתקשר שוב ולבקשה להערכת זמן ההמתנה אין תשובה.
נהפכתי לנג'ס וגם הם סובלים מהטרדותי.
אני מקבל עקרון של אישור ועדה, למרות שזה החזר של כסף שאני שלמתי וולונטרית (!), אבל אינני מקבל את העקרון של אי-מתן מידע מלא לאזרח.
תעודת הזהות של מושא הטיפול הוא 012975272.
לו"ז ברור להחזר הכספים כדי לאפשר לי מעקב סביר ולא מטריד אחרי הטיפול פתרון נדרש :

ביטוח לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה