תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצרי חשמל וצילום מגזר:
אזור אילת איזור:
אמפא שם בית העסק:
אי מתן שרות על החלפת דלת מקרר נושא התלונה:
גוריון אבנר שם/כינוי:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
הפניה הראשונה שלי לחברת אמפא הייתה ב-5\4\07 מעל לחצי שנה,טכנאי הגיע וקבע שצריך להחליף את הדלת במסגרת האחריות,פעם ראשונה הגיע דלת עם הידית לא בצד הנכון והדלת נאלצה לחזור בחזרה פעם שניה ושלישית הגיע דלת פגומה ושוב הדלת נאלצה לחזור ,התקשרתי המון פעמים כדי לקבל תשובות ותמיד יש את אותם תשובות "נחזור אליך" אבל אף פעם לא חוזרים אלי.לסיכום נשארתי עם דלת פגומה וחברת אמפא לא מטפלת לי בבעיה.
החלפת דלת מקרר פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה