תלונות תשעה מיליון

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברות ביטוח מגזר:
אזור תל אביב איזור:
תשעה מיליון שם בית העסק:
גביית פרמיות שלא כדין נושא התלונה:
ברונשטיין מרדכי שם/כינוי:
‏יום שני ‏11 ‏אפריל ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה בעת מעבר דירה החלטתי לבטח את דירתי בה אני גר עם סטודנט נוסף.
יצרתי קשר עם חברת תשעה מליון - מסרתי פירוט מדויק של תכולת הבית כולל הערכתי לשווי הרכוש בדירה - ונמסר לי כי הריני מבוטח מיידית וכי יגיע לדירתי שמאי להערכת תכולת הדירה.
כעבור מספר ימים הגיע שמאי אשר עבר על תכולת הדירה - יש לציין כי לא היו חפצי ערך בדירה היות ואנו שני סטודנטים תפרנים - מה גם שבדיוק נכנסנו אז לדירה ולא הספקנו לרהט אותה.
השמאי - אשר ייתכן כי חשב כי הוא עושה לי טובה - מילא דו"ח שמאי מופרז לחלוטין - מקרר קטן וישן שקיבלנו במתנה הוא העריך ב2000 ש"ח, טוסטר משולשים ממגה הוא העריך ב300 שקל ואת המצעים למיטותינו העריך ב8,000 ש"ח - והרשימה עוד ארוכה.
מאחר ותכולת דירתי הוערכה בקרוב ל100,000 שקל עלתה הפרמיה הנגבית.
העלייה לא הייתה משמעותית - כ10 ש"ח בחודש - אך באופן עקרוני לא נראה לי הדבר - אינני מעוניין לשלם יותר פרמיה כשם שאינני מתכוון לשקר לגבי תכולת דירתי באם חלילה תתבצע פריצה.
פניתי אל חברת הביטוח ונאמר לי לשלוח הסתייגויותי וכך עשיתי.....דאגתי לפקסס פעמיים (!!) לחברה את מחאותי על דו"ח השמאי המופרז אך לא נעניתי במשך חודשיים - במהלכם כמובן נגבתה ממני פרמיה חודשית שמעולם, אך מעולם - לא הסכמתי לשלם...הגעתי למצב בו אני מכיר אישית את עובדי החברה מרוב טלפונים ופקסים איתם ניהלתי (מנהלת מחלקה בשם חירותה "טיפלה" בפנייתי).
לאחר ויכוחים רבים עם מחלקת שירות הלקוחות המקרטעת של החברה ,בצעד של ייאוש פניתי לויזה וציינתי בפניהם כי מעולם לא הסכמתי לשלם הסכום שנגבה ממני. ויזה פתחו בבירור וכמובן שחברת הביטוח לא יכלה להנפיק הקלטה שלי בה אני מאשר, כביכול, את הסכום שנגבה ממני וכספי הוחזר לי בסופו של דבר ע"י ויזה (אשר נתנו שירות מאוד יעיל ומהיר בענין).
מאז בכל פעם שאני רואה את משה איבגי מספר על "השירות" הנהדר של תשעה מליון אני מעביר ערוץ בזעם...
המסקנה שלי - מהיום רק סוכן אישי שמטפל בי ודואג לי אישית - גם אם יותר יקר - עדיין זה שווה...אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם היה עלי להיאבק בהם בוויכוח בתביעה על עשרות אלפי שקלים ולא על כמה עשרות שקלים בודדים.....
כספי סוג הנזק :
כספי הוחזר לי ע"י ויזה.....פשוט לעשות ביטוח דרך סו פתרון נדרש :

תשעה מיליון שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה