תלונות מלון רויאל ים המלח

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בתי מלון וצימרים מגזר:
אזור הדרום איזור:
מלון רויאל ים המלח שם בית העסק:
יחס גרוע לתלונות נושא התלונה:
‏יום שני ‏07 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בבוקר במן פתיחת הוילון בחדר הוא קרס ונפל על אשתי עם הקרניז. מכיוון שבמלון הזה לא נהוג לענות לטלפון ואפשר להתיבש על הקו לאחר כ10 דקות ידנו לקבלה להתלונן על נפילת הוילון. תוך כדי השיחה אמרה אשתי שהוילון הכבד נפל לה על הראש מה היא תקבל פיצוי. הפקיד התנפל בכעס "אתם הישראלים" שאלתי אאותו אם הוא מתורכיה ואם לתייר הוא גם היה עונה בחוצפה. את הוילון תקנו די מהר וכשהמתקנים הלכו הם אמרו ביוזמתם שהם ישלחו מיד לנקות את החדר מפני שהוא היה מלא אבק ולכלוך מהקידוחים בתקרה. חזרנו לחדר בשעה 13.00 והחדר נשאר כפי שהיה. התקשרתי למשק ושאלתי מדוע לניקו את החדר והתשובה היתה שד שעה 16.00 מנקים חדרים אמרתי לה לגברת שזה לא ניקוי רגיל אלא לאחר עבודה ויצירת לכלוך. את הגברת מאחורי הקו זה לא הרשים ואמרה שאין לה כרגע עובדת ושאמתין בסבלנות. אמרתי לה שא היא היתה חוזרת מהים עיפה ומלוכלכת גם היתה רוצה למצוא חדר נקי כדי לנוח. רק אחרי ווכוחים היא הסכימה להעביר אותנו למישהו שהציג את עצמו כמנהל והוא אמר שתוך 5 דקות 'גג' יבואו לנקות רק אחרי שעה בשעה 14.00הגיעה מנקה כששאלתי אותה אם אמרו לה שעבדו בחדר היא אמרה שלא אמרו לה שום דבר. כשתחקרתי אותה כמה חדרניות עובדות במלון אמרה לי עשר בנות ולפעמים מזמינים 'אקסטרות' כלשונה. במלון יש כ400 חדרים ז"א שכל אחת מנקה 40 חדר ליום וכך נראית שם רמת הנקיון. באותו שבוע היה המלון מלא בגלל כמה כנסים. ובחדר האוכל הם הם לא היו ערוכים היו חסרים כלים והמלצרים לא השתלטו על הבלגן ואנשים הסתובבו מרוגזים ומאוכזבים מהשירות במלון.
עוגמת נפש סוג הנזק :

מלון רויאל ים המלח שירות לקוחות

, תגובה:
יעקב סויסה - הנהלת המל שם ותפקיד:
4/4/06 מר שלו שלום רב, מלוננו משקיע משאבים רבים בטיפוח צוות העובדים, איכות השירות ובשאיפתנו להבטיח רמת אירוח בלתי מתפשרת. אנו מקדמים בברכה כל הערה אשר יש בה כדי להביא לשיפור מתמיד ברמת השירות. בטוחני כי במכתבי זה , המשלב שאיפה כנה לשיפור, כמו עם שאיפתנו לארחך שוב במלוננו, תמצא כי הערותיך נפלו לאוזניים קשובות. צר היה לי לשמוע על קורותיך בחדר, ואני מבטיחך כי העניין טופל ולא יחזור על עצמו. אות לביטחוני ברמתו הגבוהה של המלון, לצד שאיפתינו לשמר ולטפח את חוג לקוחותינו, הרשה נא לי להעניק לך יום כייף זוגי במלוננו (הכולל ארוחת צהריים ושימוש חופשי בכל מתקני המלון) או לחילופין 25% הנחה באירוח הבא שלך במלוננו. תוקף ההזמנה שנה מתאריך מכתב זה נשמח לראותך בין אורחינו תגובה:
בגוף התגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה