תלונות משרד התחבורה

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה משרד התחבורהשעות פתיחה משרד התחבורה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ממשלה ומוסדות ציבור מגזר:
אזור תל אביב איזור:
משרד התחבורה שם בית העסק:
קצנלסון 17, תל אביב כתובת:
"שלילת" רשיון נהיגה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בשנת 2000 ביצעתי עבירה כהולכת רגל שבגינה קיבלתי קנס משטרתי אשר שולם באיחור של שבוע.
ביולי 2005 כאשר רשיון הנהיגה שלי היה אמור להתחדש, החידוש לא הגיע וכאשר פניתי למשרד הרישוי נאמר לי כי קיים קנס אשר לא שולם ועלי לפנות למוקד גביית קנסות להסדרת העניין.
עם פנייתי התברר כי הקנס הנ"ל צבר ריבית במשך השנים וכאשר הסברתי לפקידה כי הקנס למעשה שולם, היא בדקה את העניין, אמרה כי נכון וכי עלי לפנות בכתב על מנת שיבטלו את הקנס והריבית ובכך יסתיים הסיפור.
ב- 20 יולי 2005 שלחתי מכתב רשום (בצרוף העתק הקבלה) עפ"י הכתובת שניתנה לי, אך עד היום המכתב הנ"ל לא נלקח על ידי המשרד הרלוונטי. שבוע לאחר מכן נשלח מכתב בדואר רגיל ובשיחה טלפונית במהלך חודש אוגוסט נאמר לי כי הבקשה נקלטה ב- 14/8/05 ולוקח כחודש ימים הטיפול. למרות שהסברתי לפקידה כי למעשה אין ביכולתי לנהוג היות ואין בידי רשיון, התשובה היתה תשלמי שוב את הקנס והריבית. עד היום 12/11/05, טרם קיבלתי כל התיחסות מהמשרד הרלוונטי.
1. מדוע במשך 5 שנים המערכת לא מוצאת לנכון להתריע על "קיום" הקנס, הרי ברגע ששילמתיו מבחינתי הוא לא קיים.
2. מדוע הטיפול לוקח יותר משלושה חודשים, הרי שלושה כבר עברו?
3. האם זוהי דרך נוספת לגבות כסף מהציבור, אשר לא מגיע למשרדי הממשלה?
4. מדוע משרד הרישוי אינו מתריעה מראש על אי חידוש רשיון הנהיגה? (במקום לשלוח חידוש, לשלוח התרעה על קיום הקנס).
5. והנורא מכל, למעשה בגלל 70 ש"ח אשר שולמו במקור, אני משוללת רשיון נהיגה.

משרד התחבורה שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה