תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור חיפה איזור:
רכבת ישראל שם בית העסק:
תחנת חיפה מרכז כתובת:
חוסר אינפורמציה לנוסעים נושא התלונה:
‏יום שישי ‏11 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בנסיעה ברכבת ישראל מחיפה לתל אביב ביום ששי האחרון (11.11.05) נתקלתי בבעיה חמורה של חוסר אינפורמציה מוחלט, שכתוצאה ממנו לא עליתי לרכבת אותה אמורה הייתי לקחת ונאלצתי לחכות לרכבת אחרת מבלי שיכולתי לקבל שרות שימסור לי מידע מדוייק. בסופו של דבר (לאחר כ-40 דקות) עליתי על רכבת שיעדה המשוער היה תל אביב, וזאת על פי מידע שקבלתי מנוסעים נבוכים אחרים, שגם הם לא היו בטוחים יותר ממני שעלו על הרכבת הנכונה. רק בתוך הרכבת פגשתי את מבקר הכרטיסים שיכול היה לאשר לי שבחרתי ברכבת "הנכונה".

היה צריך להיות ולא היה בתחנת חיפה מרכז:

1) הודעה בכריזה על יעד הרכבת שנכנסת לתחנה.
2) כיתוב על גבי הרכבת המגיעה לגבי יעדה.
3) לוחות אלקטרוניים לאורך הרציפים לגבי הגעת הרכבות ויעדן.
4) אנשי שרות של הרכבת על הרציף לצורך מתן אינפורמציה בעל פה.

נראה לי שלא יזיק לרכבת ישראל ללמוד מנסיון הרכבות בעולם המתוקן (למשל אירופה וארה"ב) לגבי יעילות השרות שעליהם לתת!

ראה בגוף התלונה פתרון נדרש :

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה