|
|
|
|
|
|
|
|
תחבורה ותעופה |
מגזר: |
אזור תל אביב |
איזור: |
דן |
שם בית העסק: |
אוטובוס אשר לא הגיע בזמן |
נושא התלונה: |
שבת 12 נובמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפי דף הזמנים של קו 185 אמור להגיע לישוב עץ אפריים בשןמרון בשעה 22:45 בשעה 22:30 כבר המתנתי בתחנת האוטובוס עד השעה 23:30 והאוטובוס לא הגיע לפי דף הזמנים זהוא האוטובוס האחרון מישוב זה לפ"ת מפני שהאוטובוס לא הגיע נעלצתי להזמין מונית ספיישל מפ"ת שתבוא לישוב ותיקח אותי לפ"ת לא עולה על הדעת שבאוטובוס אני משלמת 4.30 ועל המונית ההיתי צריכה לשלם 100 שקלים לטיפולכם...
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
דן שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה |
|
|
|