תלונות בזקנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אינטרנט מגזר:
אזור חיפה איזור:
בזקנט שם בית העסק:
אי עדכון בדבר סיום המבצע. נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏15 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
1.עובר לתאריך האירוע (15.9.05) הייתי מנוי על חבילת גלישה באינטרנט המהיר במהירות של 2 M למשך שנה בתשלום חודשי של 85 ש"ח שתחילתה באמצע יולי 04.
2.כעבור שנה קבלתי חיוב בסך 170 ש"ח. כאשר גיליתי את דבר החיוב המופרז פניתי לחברה בבקשה להסביר את פשר העניין. בתשובה נאמר לי כי מאחר ולא דאגתי בגמר המבצע לעדכן את החברה כי ברצוני להמשיך ולהיות מנוי או לחילופין לסיים את החבילה, אני מחוייב כעת בתשלום "המלא". שאלתי מדוע לא הודיעו כי החבילה עומדת להסתיים. התשובה היתה כי אין החברה מחוייבת לעשות זאת וכי כל האחריות בגין מתן הודעה מוטלת עלי כנאמר בתקנון (אותו אגב לא קבלתי מעולם ובכלל את החבילה עשיתי מול חברת נטוויז'ן אשר מהווה ספק בחבילה דנן). יחד עם זאת הוצע לי כי אם אתחייב לשנה נוספת אזי אקבל החזר רטרואקטיבי. לפתרון זה איני מוכן להסכים וזאת מן הטעם הפשוט כי לא ניתן לסחוט צרכן באמצעי זול מעין זה .
3.אין זה יעלה על הדעת כי צרכן אשר מנוי בממוצע על לפחות 10 חבילות מבצע שונות (כגון עיתון, כבלים וכד') יהיה מחוייב לעקוב אחר כל אחת ואחת מהן ולהודיע לחברה בגמר המבצע, שכן לחברה עצמה אין כל קושי לעשות זאת היות שברשותה מאגר לקוחות.
4. זאת ועוד, מי מגדיר מהו המחיר"המלא" עבור סוג כזה של שירות? האם המחיר המלא הוא מחיר עליו מחליטה החברה באופן שרירותי או שמא המחיר אותו הצרכן מוכן לשלם עבור השירות, כפועל יוצא מריבוי חברות האינטרנט בשוק? כולנו יודעים כי חברות האינטרנט השונות יוצאות עם מבצעים חדשות לבקרים במחירים אטרקטיביים וסך של 170 ש"ח לחודש הינו מופרז ביחס לכל חברה העושה עסקיה כיום בשוק האינטרנט (סקר שוק של 5 דק' מוכיח זאת).
לא זו אף זו, מעולם לא נתתי את אישורי לגביית סך של 170 ש"ח וזו הפעם הראשונה שאני נתקל בסכום זה.
5. מעבר לכך, חיוב עבור שירותי האינטרנטה ושירותי הטלפון של בזק- , מגיעים בחשבון משותף. כאשר בקשתי להפריד בין החשבונות, עד לבירור העניין על מנת לאפשר לי לשלם את חשבון הטלפון, קבלתי תשובה שלילית (כמה מפתיע?!) ונאמר לי כי אם לא אשלם את החשבון בזמן אהיה צפוי לניתוק קו הטלפון. ראוי לציין כי אינני עוד לקוח של חברת בזק עקב שירותם הלקוי בלשון המעטה.

6.פניתי למחלקת התלונות של החברה בבקשה לזכות אותי בגין חודשיים של גביית תשלום מופרז, ולאחר זמן מה קבלתי תשובה כי אינני זכאי להחזר וכי נכון להיום החברה בשלבים של הנהגת מדיניות מתן הודעה מראש (הדבר מעיד כי החברה מודעת לבעייתיות).
7. ידוע לי על הצעת חוק בעניין חיוב נותן השירות בדבר עידכון הלקוח בגמר המבצע, אך לצערי לא מצאתי תימוכין לכך, כמו כן ידוע לי כי חברות רבות במשק מנהיגות מדיניות של מתן הודעה מראש לצרכן בגמר סיום המבצע בין בכתב ובין בעל פה (חברת HOT לדוגמא).

8. הנני בדעה כי יש לשים סוף לניצול ציני זה של החברות הגדולות אשר מנצלות את הצרכן הקטן תוך רצון להרוויח מהעובדה כי לא התקבלה הודעה בזמן בדבר סיום המבצע. אין לטעמי להטיל נטל זה על כתפי הצרכן אשר ללא ספק מתקשה לעקוב אחר כל המבצעים אשר ברשותו מה גם כי מנגד הטלת נטל זה על החברה לא יקשה עליה באופן בלתי סביר.
9. אודה על תשובתכם המהירה.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

בזקנט שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה