תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצרי חשמל וצילום מגזר:
אזור תל אביב איזור:
ניופאן שם בית העסק:
מה זה אחריות על מוצר? נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏20 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי טלויזיה של טושיבה לפני כ 4 שנים, עדיין באחריות. כנראה שישנה תקלה בנורת מסך . האחריות על נורת מסך היא 5 שנים והובהר דרך שירות הלקוחות הטלפוני שהמוצר עדיין באחריות. נמסר לי שהאחריות היא על נורת המסך, אך מסתבר שאינה כוללת את העבודה בכרוכה בהחלפת נורת מסך. הנציגה מסרה שהטכנאי לא ממליץ לתקן בגלל ששעת עבודה היא כ 200 ש"ח וזה לוקח זמן.
אז אני אומר, איפה כאן האחריות, אם אני אצטרך לשלם על תיקון כמה מאות שקלים? מה שמע דבר כזה שהרכיב הוא תחת אחריות, אבל ההחלפה של הרכיב המקולקל עולה כסף?? בנוסף, רכשתי טלויזיה נוספת של גרונדיג, גם כן מניופאן, לפני כשנה. אותה בעיה בדיוק . מה אני עושה עכשיו? המוצר שלי באחריות אבל דורשים ממני כסף על התיקון של המוצר הפגום שמכרו לי !!!
אי כיבוד אחריות על מוצר סוג הנזק :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה