תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצרי חשמל וצילום מגזר:
אזור תל אביב איזור:
אמפא שם בית העסק:
שירות לקוי נושא התלונה:
‏שבת ‏15 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב

אני רוצה לספר על ה"שירות היעיל" מחברת "אמפא".

מכונת הכביסה שלי בת הארבע (תבדל לחיים ארוכים) מבוטחת ע"י החברה בביטוח מלא עבור השנה הראשונה, וביטוח חלקים עבור ארבע השנים לאחר מכן.

רצה הגורל ונקרעה הגומיה האוטמת את דלת המכונה, ומים מחלחלים החוצה בעת פעולתה.
שמחה וטובת לב נזכרתי בביטוח ומיהרתי לטלפן לשירות.

לא אלאה אותך בפרטים הטכניים (כגון: את כן מבוטחת, לא מבוטחת, מבוטחת רק לשנתיים, אנחנו לא מחוייבים להתחייבות שניתנה לך ברשת בה קנית את המכונה, וכו').
השורה התחתונה היא כי קבלת החלקים מותנית בהזמנת טכנאי שעלות הגעתו היא 210 ₪!.

לאחר שהסברתי למוקדנית החביבה כי אין צורך להטריח אותי ואת הטכנאי עבור גומיה שאפילו אני יכולה להרכיב לבד, היא הסכימה איתי ונתנה לי את הטלפון של המחסן המרכזי בנתניה, באומרה כי קיימת אפשרות שישלחו לי את החלק ישירות, או שאצטרך להגיע למחסן באיזור מגוריי בת"א.

ושוב, שמחה וטובת לב פניתי למחסן ולאחר ששוחחתי עם מספר אחראים, נאמר לי שלא ניתן לקבל את החלק, אלא באמצעות טכנאי.

לצערי, בעקבות מעבר דירה, אבדה לי תעודת האחריות ובחברה טוענים שהסבר זה מופיע "באותיות הקטנות".
כשביקשתי לקבל העתק של התעודה, נאמר לי כי אזלו ההעתקים....
נניח ונכונה ההערה, האם אין כאן "פח" שהוטמן ללקוח? האם כאן הטעייה מכוונת של הלקוח?
(לקוח שמגיע לחנות לרכוש מכשיר, לוקח בחשבון ודאי גם את תנאי האחריות לה הוא זכאי, ובטוחתני כי לא אומרים לו שהאחריות תקפה רק במקרים מסוימים מאד).
האם לקוח שחלילה נשברה המגירה בה שמים את אבקת הכביסה חייב גם לשלם עבור הגעת טכנאי ופעולת ההחלפה המסובכת 210 ₪?

מיותר לציין כי קיימות חברות המסייגות את אחריותן ומבדילות בין אחריות על חלקים פנימיים כגון מנוע, ואחריות על חיצוניים כגון מגירות פלסטיק של מקרר (לשם הדוגמה).

יוצא שהחברה שמחוייבת לתת שירות – היא המרוויחה היחידה מהעסקה!!
או שהלקוח "מקבל" חלק במסגרת הביטוח ומחויב להזמין טכנאי שעלותו יקרה מעלות החלק, או שהלקוח מוותר על "השירות" ורוכש את החלק בעצמו ללא שירות באחריות.

אגב, אחת המוקדניות אמרה שהם רוצים לוודא שאני לא פותחת בביתי מחסן של גומיות למכונה, והצעתי להביא את הגומיה הקרועה תמורת החדשה שאקבל.
האם אני צריכה לגרום נזק גדול יותר למכונה על מנת שישתלם לי להזמין את הטכנאי?
הזמנת שליח מיוחד שיביא לי גומיה מהחנות הקרובה לביתי תעלה לי ודאי פחות מ-40 ₪, אבל מדוע איני יכולה לקבל שירות שהובטח לי בעת הקנייה?

אני מסכימה ומבינה כי עבור החלפת מנוע המכונה, נניח, יש לשלם עבור הגעת הטכנאי ועבודתו, אך מדוע גם עבור החלפת גומיה או מגירה של חומרי הניקוי?

אגב, בפנייתי לשירות הלקוחות של רשת חנויות מוצרי החשמל בה רכשתי את המכונה, הסכים עימי המוקדן על תלונתי, ואף ניסה ישירות לדבר עם שירות הלקוחות של אמפא, אך לשווא.

אותי זה מעצבן!!

להתייחסותך אודה,
יפעת רוזנברג
052-3844955
העתקים:
דני שדה-ידיעות אחרונות
שושנה חן-ידיעות אחרונות
היא-לי יעקבי-מעריב
שירי עמית-הארץ


עלבון סוג הנזק :
קבלת הגומיה!!! פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
רוית רפאלי - מנהלת פני שם ותפקיד:
במהלך שיחתינו עם גב' רוזנברג במטרה לאתר את סעיפי תלונתה שכביכול עולים מתוך תעודת האחריות מתברר כי אין ברשותה כלל את התעודה המדוברת וכי תוכן תלונתה נכתב עפ"י ראות עיניה בלבד ומבלי להכיר את סעיפי התעודה . למרות זאת ,מתוך רצון להביא לשביעות רצונה , ניתנה לגב' רוזנברג הנחה עבור תיקון המוצר ( היות והחלפים נמצאים עדיין בתקופת האחריות והם ניתנים לה בחינם ) ואף להצטרף למסלול ביטוחי בתנאים אטרקטיביים . גב' רוזנברג סרבה לשתי ההצעות שניתנו לה . תגובה:
מתן הסבר והנחה עבור תיקון המוצר . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה