תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה מגזר:
אזור הצפון איזור:
Yes (יס) שם בית העסק:
פברוק חוזה התקשרות נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
חברת יס הטלוויזיה בלווין
שירות לקוחות


‏בתאריך 21.1.08 בשעה 20:00 לערך שוחחתי עם נציגת שרות מחברתכם בשם באייש והסברתי לה שמאחר והמנוי שלי עומד להסתיים בתאריך 6/2/2008 אני שוקל להתנתק מחברת יס .
נציגת יס, באייש, עמה שוחחתי, טענה, שאיני יכול להתנתק ללא קנס משום שעל פי רישומיה, בתאריך 31.12.07 ביקשתי לחדש את המנוי, מה שמעולם לא קרה .
לאחר שהמשכתי לטעון שבתאריך הנ"ל לא בקשתי להמשיך את המינוי, מסרה לי "באייש" כי יש בידה הקלטה של השיחה המדוברת שערכתי כביכול עם נציגה בשם מעיין, הקלטה שמוכיחה שאכן ביקשתי לחדש את המנוי .
דרשתי ממנה להשמיע לי את ההקלטה שבה לטענתה אני מבקש לחדש המנוי ובתגובה נתבקשתי להמתין על הקו מכיוון שעליה לבדוק מספר דברים.
כעבור זמן ממושך של המתנה, התנצלה באייש על הטעות ברישומים וכנראה שנציגת השירות מעיין טעתה ברישומים. ביקשתי מבאייש להעביר אותי לנציג שירות לצורך המשך הטיפול בניתוק ונאמר לי שנציגי השירות האחראים לניתוקים לא עובדים בשעה זו ורק מחר בבוקר יצרו איתי קשר. למחרת בבוקר התקשרה אליי באייש והעבירה אותי לנציגת מחלקת ניתוקים בשם אולגה ולהפתעתי, הנ"ל חזרה על הטענה שעל פי הרישום שבידה, איני יכול להתנתק ללא תשלום קנס מאחר וחתמתי על חידוש המנוי.
כל ניסיונותיי להסביר שחלה כאן טעות, וכל טענותיי שגם הנציגה הקודמת שעימה שוחחתי אמש והבוקר (באייש), הודתה בטעות ברישומים, נתקלו בחומה של זלזול ואדישות. הנ"ל סירבה להתייחס לתוכן הדברים וטענה שהשיחה שלי מאמש עם באייש לא מופיעה אצלה בצג המחשב ובכלל היא לא מכירה שום נציגת שירות בשם זה. ביקשתי ממנה לאפשר לי לשוחח עם אחראי משמרת כדי לנסות לפתור את הויכוח והנ"ל המשיכה לסרב לכל בקשותיי בטענה המגוחכת, שאחראי משמרת בחברת יס, לא מדבר עם לקוחות .

בעקבות הניסיונות העקרים למצוא אוזן קשבת בשירות הלקוי של חברת יס, החלטתי להודיע כאן באופן חד משמעי על החלטתי לסיים את חוזה ההתקשרות עם חברת יס בכפוף לחוזה הנוכחי המסתיים בתאריך 6/2/2008 . אני דורש לראות בהודעה זו, הודעה רשמית לסיום החוזה בתאריך הנ"ל.

בעקבות השיחות והניסיונות המתסכלים והמעליבים להתנתק מחברת יס, החלטתי לפנות אליכם ולבקש תשובות למספר שאלות :

• האם לא חלה על חברת יס החובה להוכיח שאכן חתמתי על הארכת חוזה ההתקשרות ?
• מאחר והנציגה עמה שוחחתי הזכירה שקיימת "הקלטת שיחה", האם יש בידי יס האפשרות להציג בפני את ההקלטה הנ"ל
• מדוע אין לי, כלקוח יס, זכות לדרוש לשוחח עם נציג שירות בכיר?
• האם נראה לכם הגיוני, שלקוח שחתום על חוזה התקשרות עד 6/2/2008, יחתום על חוזה חדש יותר מחודש לפני תום החוזה הנוכחי?

בהמשך לתחושה הקשה שאני חש בעקבות המקרה, החלטתי להעביר העתקים ממכתב זה למספר מכותבים:

• מירב שטרוסברג-אלקבץ - האגף לשידורים רב ערוצים, יפו 23 ירושלים,
פקס - 02-6706373
• מוקד התלונות של אמון הציבור
• מדור תלונה של NRG מעריב
יניב פינדו
אוסישקין 5/6 חולון
נייד 0506273051
צפוי נזק כספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
קבלנו בתודה את פניתו של מר פינדו שבנידון. בהתאם לרשומות yes ביום ה- 24.1.2008 שוחחו נציגנו עם מר יניב פינדו אשר התנצלו על השתלשלות המקרה ועל הטעות שנעשתה ע"י מי מנציגי yes. בהקשר זה יצוין כי yes פועלת בכפוף לתנאי רשיונה, yes דואגת ליידע לקוחותיה בפרטי מסלולי ההמשך המוצעים במסגרת העסקה הטלפונית באמצעות דיוור נספחי תנאי המבצע לביתם. בנושא בקשת הלקוח לשיחה עם גורם מוסמך בחברה, על פי נוהל החברה בקשה זו מועברת וגורם בכיר חוזר ללקוח עד 48 שעות להמשך טיפול, גם במקרה זה באם הנוהל לא בוצע כנדרש הנושא ייבדק לעומק ב-yes. אנו מתנצלים בפני מר פינדו על השתלשלות המקרה. ביום ה-24.1.2008 הוענק ללקוח מסלול המשך מוזל, אנו שמחים על החלטתו להמשיך התקשרותו עמנו. yes פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה