תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור חיפה איזור:
רכבת ישראל שם בית העסק:
בערב יום כיפור הורדנו מהרכבת בטרם הגענו לתחנת היעד שעות בודדות לפני כניסת הצום נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏12 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
מכתב זה נשלח בפקס בתאריך ה-23.10.05 וטרם התקבלה תגובה שהיא. טלפונים לבירור גם הם לא תרמו להתייחסות כלשהי!!!
בערב יום כיפור עליתי על הרכבת בתחנת ת"א מרכז לכיוון צפון (ק.מוצקין). הרכבת היתה אמורה להגיע לנהריה (את הנושא ביררתי מראש באינטרנט).
הרכבת היתה עמוסה ונראה כאילו הנסיעה מתנהלת כשורה, לכן, כהרגלי יצרתי קשר עם הוריי וביקשתי שיסעו ויחכו לי במקום הקבוע בצומת סמוכה לתחנת ק.מוצקין על מנת לאסוף אותי הביתה (כדי לא להתקע בפקקים ביציאה מהתחנה).
בדרכנו , כשהגענו לתחנת הרכבת בחיפה ,הודיע הכרטיסן לכל הנוסעים , כי עליהם לרדת מהרכבת. להפתעתי ולהפתעת שאר הנוסעים ברכבת, הכרטיסן זרז את כל הנוסעים לרדת מהרכבת בתחנת חיפה מרכז: עמד על המדרגות ושאל בטלפון מה לעשות עם הנוסעים. לאחר מכן שאל כמה אנשים מנהריה והבטיח "אל תדאגו יהיו הסעות" והוציא אותנו מהרציף.
בכל אותו זמן ידעתי כי אבי מחכה בצומת ללא פלאפון מודאג וודאי.
אחרי מס' דק' הכרטיסן בדק את הכרטיסים והודיע כי יהיו הסעות המשך. כעבור זמן מה נוסף, הודיע כי עלינו להתארגן במונית והרכבת היא שתחזיר לנו את כספנו.
בשעה 14:30 אבי צלצל מבוהל (חזר הביתה להתקשר). בשעה זו, שעתיים לפני כניסת יום כיפור עמדתי בתחנה מחכה למונית, חרדה מכניסת הצום ומותשת מהשתלשלות המאורעות.
לבסוף אבי הגיע לאסוף אותי כך שהגעתי לביתי שעה לפני כניסת הצום.
זו חוצפה לשמה, חוסר אחריות להוריד את הנוסעים בלא ליידע אותם מראש. ירדתי מהרכבת כשעליי 20 ש"ח בלבד, כשעלות מונית לביתי הינה 50 ש"ח. לא מצאתי נוסע לכיוון שיחלוק עימי את דמי הנסיעה.
לבד מעוגמת הנפש והחרדה מכניסת יום כיפור, הרי שנסיעה זו עלתה לי ביוקר: נסיעתו של אבי לק. מוצקין ובחזרה, ונסיעתו לחיפה ובחזרה. 30 דק' בהן המתנתי לתשובה באשר להסעות וזמן דומה שהמתין אבי.
כמי שנוסעת ברכבת בתדירות גבוהה, לצערי אין זו הפעם הראשונה בה נתקלתי ב"הפתעות" לא נעימות. אבל הפעם, החוצפה הגדישה את הסאה.
קיים זלזול בנוסעים מזה זמן: רכבות מאחרות / הורדה בתחנות שאינן תחנת היעד מבלי לידע. התשובה שלכם היא מתן כרטיס נוסף לנסיעה ברכבת. הדבר מראה זילות ואף חוצפה.
במידה ותבקשו אעביר לכם כהוכחה את כרטיס הנסיעה שלי.
עוגמת נפש ו סוג הנזק :

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה

מי נותן השירות הלקוי ביותר?