תלונות ארוקה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור חיפה איזור:
ארוקה שם בית העסק:
גראנד קניון חיפה כתובת:
מסרבים לתת החזר כספי נושא התלונה:
‏שבת ‏22 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
מצ"ב מכתב ששלחתי למנכ"ל החברה ועליו נעניתי בשלילה ע"י שירות לקוחות בכלל..

לכבוד תאריך: 03.11.05
מר מייקל וולף – מנכ"ל אירוקה ישראל

במספר פקס: 08-6332491, 1800-2828-29


הנדון: דרישה להחזר כספי


במוצ"ש ה- 22.10.05 רכשתי משקפי שמש בסך -.499 ש"ח בחנות הרשת בגראנד קניון בחיפה. את השירות קיבלתי מעובדת חביבה מאוד בשם טופז שיר, ששירתה אותי בהרבה סובלנות ונועם. מבין כל הדגמים שהיו בחנות ומבין כל הבודדים שמצאו חן בעיני, בחרתי במשקפיים עם ציפוי פולרוייד של Erroca International, כי אלו, כך נאמר לי (גם ע"י נאדיה, מנהלת הסניף) הטובות ביותר ומעניקות ראייה חדה וברורה ביותר. זאת נוכחתי אף לראות בעצמי בדגם הסינוור שמוצב בחנות (אותה קופסא שחורה שבה תמונה מוארת של סנדי בר). אבקש לציין כי הינני שבועות ספורים אחרי לידה ואינני מרבה ביציאה מהבית. לאחר כשלושה ימים יצאתי לראשונה מהבית כשמשקפי השמש החדשים לעיני. כשנכנסתי לרכב השתוממתי לראות שמסך הפלאפון ומסך השעון ברכב נראים לי עם כתמים שחורים ומעוותים לגמרי! וזאת רק כשהמשקפיים לעיני. אצתי חזרה לחנות שבקניון ושם נאמר לי ע"י אותן בנות המוזכרות מעלה כי "זו תופעה ידועה עם משקפי פולרוייד". ואני שואלת: ידועה למי??!!
אמרתי לבנות ואומר גם כאן כי לא יעלה על הדעת שמידע כל כך אקוטי, כמו עיוות תצוגות למיניהן בזמן נהיגה, לא יוצג בפני הרוכשים במעמד רכישה! אילו היה נאמר לי ע"י מי מ-6 הבנות שעבדו שם באותו ערב שישנה כזו תופעת לואי לעדשות מצופות פולרוייד (כי אני מעולם!!! לא נתקלתי בדבר כזה, בכל משקפי הפולרוייד שעברו על פני...) אולי והייתי מחליטה לא לרכוש אותם או שאז לפחות לא היתה לי עילה להתלונן. מאחר וביליתי מספיק זמן ולא היו דגמים אחרים שעיניינו אותי בחנותכם, ביקשתי את כספי בחזרה ואינני מעוניינת בזיכוי!. את התשובה השטחית והשגורה ממחלקת שירות לקוחות שלכם כבר קיבלתי דרך נאדיה.
אני פונה אליך במכתב זה שתדאג לכך שכספי יוחזר לי במלואו בהקדם האפשרי וללא כל עיכוב נוסף כפי שמחייב חוק הגנת הצרכן במדינת ישראל.


בברכה,


אלין טנדלר.
054-9982369
ת.ד. 9043 יוקנעם-עילית.



העתק: נאדיה- בחנות אירוקה, גראנד קניון, חיפה
במספר פקס: 04-8120032

כספי סוג הנזק :
החזר כספי ולא זיכוי כפי שמאפשר החוק במדינת ישראל פתרון נדרש :

ארוקה שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה