תחבורה ותעופה |
מגזר: |
אזור חיפה |
איזור: |
אוויס (Avis) |
שם בית העסק: |
סניף הצ'ק פוסט - חיפה |
כתובת: |
תלונה על נציג |
נושא התלונה: |
יום חמישי 22 ספטמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
א.ג.נ
שלום רב!
ברצוני להעלות בפניך את נושא מתן השירות הלקוי על ידי נציגכם בסניף הצ'ק פוסט - אלון.
נתקלתי בבעיה מסוימת עקב השכרת רכב D-MAX דרך חברתכם ע"י נציג בשם קובי.
כרטיס האשראי נחסם לחלוטין עקב החזקת "ביטחונות" על ערך של 3,500 ₪.
כאשר פניתי היום בצהריים, בליווי נציגה של לאומי קארד על הקו, אל סניפכם בצ'ק פוסט נעניתי על ידי נציגכם אלון בצורה כה בוטה ומגעילה (אפילו נציגת לאומי-קארד אמרה שהיא לא נתקלה ביחס כה מגעיל מצד אנשים עמם היא עובדת).
אותו הנציג צעק עלי ואמר לי משפטים כגון "אל תבלבל לי את המוח ותרשום את המספר טלפון של קובי" ולכשאמרתי לו שסניף הצ'ק פוסט אחראי על ההזמנה הוא טען כי זה ממש לא מעניין אותו ושאני אדבר עם קובי ושלא אבלבל לו את השכל.
ברצוני לציין כי בהיותי מנהל מכירות בחברת היי-טק בין-לאומית, לא נתקלתי בחיים ביחס כה מגעיל ומשפיל ובטיפול כה לקוי ונוראי בבקשה כה פשוטה....
אני חושב, ותקנו אותי אם אני טועה, שסיסמתכם "אנחנו מנסים יותר" אמורה גם לומר משהו על השירות שלכם.
שכרתי רכבים הן דרך העבודה והן באופן פרטי, הן בארץ והן בחו"ל ואף פעם לא נתקלתי ביחס כה נוראי.
אודה על טיפולכם באותו נציג, אני אישית כבר נכוותי ולסניף צ'ק פוסט לא אחזור יותר לעולם ובספק אם לחברת אוויס ככלל.
|
עוגמת נפש, עלבון |
סוג הנזק : |
פיצוי והתנצלות מהירה!!! |
פתרון נדרש : |
|
|