תיאור הבעיה:
יש לי מסלול בסיסי לפעולות בעו"ש, בבנק הפועלים סניף בית אסיה.
במסגרתו כלולות 3 פעולות עם בנקאי פועלים ישיר בטלפון, וכל פעולה נוספת תעלה 5 ש"ח.
יש לי שרות אינטרנט של הבנק.
במגרתו בצעתי, ללא תוספת תשלום העברות בנקאיות.
ב תאריך 2 לנובמבר, נכנסתי לבצע עוד 2 העברות , וגיליתי , שהאפשרות נחסמה באינטרנט.
ושעלי למעשה לחזור לשירות טלפוני של הבנקאי , אשר יעלה לי 5 ש"ח , החל מהפעולה הנוספת שמעל לכמות הכלולה במסגרת המסלול הבסיסי.
|