תלונות דן

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה דןשעות פתיחה דן גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור תל אביב איזור:
דן שם בית העסק:
דחיסת אנשים באוטובוס ללא כל התחשבות נושא התלונה:
‏יום שני ‏14 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
היום עליתי לקו 51 הנוסע מכיוון פ"ת לת"אסערל ב17:20. כבר כשעליתי האוטובוס היה מלא עד תום - ממש עמדנו ליד דלת הכניסה לאוטובוס, מכיוון שהאוטובוס היה מלא חשבתי לעצמי שהנהג לא יעלה עוד נוסעים מן הסתם בתחנה שאחרי, אך למרבה הפלא הוא העלה עוד 7 נוסעים לפחות שכולם דחוסים אחד על השני ואף ניסה לסגור את הדלת שכמובן נסגרה על יד של גברת שניסתה לעלות מכיוון שלא היה מקום. היה ממש צפוף בלי מקום לעבוד או לזוז! כשצעקתי לנהג שאין מקום יותר להעלות נוסעים ושאנחנו נמחצים לא הייתה כל תגובה והוא ניסה לדחוס עוד נוסעים.
פשוט מחפיר, אני חושבת שצריכה להיות הגבלה לכמות הנוסעים שאפשר להעלות לאוטובוס, ולא להפסיק להעלות נוסעים רק כשהם מעוכים אחד על השני ללא מרווח בכלל, הרי מדובר באנשים, לא בעדר!
עוגמת נפש סוג הנזק :
לתת הנחיות מדוייקות לנהגים לגבי כמות הנוסעים שיכול פתרון נדרש :

דן שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה