תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור חיפה איזור:
רכבת ישראל שם בית העסק:
איחור בזמני הרכבת ואי התייחסות לתלונה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:

שלום יריב

פנייתי אליך מה- 30.6.05 עדיין לא נענתה. כמה זמן להערכתך יש צורך בבדיקת הנתונים ?

בכבוד רב

איתן תמר

----- Original Message -----
From: פניות הציבור
To: תמי
Sent: Tuesday, July 05, 2005 2:02 PM
Subject: RE: רכבת מאחרת


לכבוד

גב' תמר איתן

ג.נ.,


הנדון: פנייתך ותודתך לרכבת ישראל





תודה על פנייתכם לרכבת ישראל. הפנייה התקבלה והועברה לגורמים המקצועיים המטפלים בנושא.


עם בירור הפרטים וגיבוש התשובה נשיבכם.


בכבוד רב,

יריב אגמון

ממונה פניות הציבור

רכבת ישראל


תשומת הלב מופנית כי לרשותך עומד גם שירות לקוחות ארצי בטלפון מס' 03-5774000

וכן אתר אינטרנט שלנו אשר כתובתו : www.israrail.org.il

-----Original Message-----
From: תמי [mailto:[email protected]]
Sent: Thursday, June 30, 2005 10:04 PM
To: פניות הציבור
Subject: רכבת מאחרת


שלום !

היום 30.6.05 עליתי לרכבת בשדה התעופה בן גוריון. רכבת ישירה לחיפה בשעה 17.00. על פי כל הכתובים ועל פי נסיוני רכבת זו עוצרת אך ורק בתחנות תל אביב - בנימינה - תחנות חיפה קריות ונהריה.

אין לי מושג מדוע רכבת זו עצרה בהרצליה - לא למען לעלות נוסעים, עצרה בבית יהושע והעלתה נוסעים, בנתניה וחדרה - סתם עצירה למנוחה.
ברור שבזמן היא לא הגיעה והיה לה איחור של כחצי שעה.

במשך כל הנסיעה הודעות המבקר היו גבי תחנות עצירה כפי שמופיעות בלוחות הזמנים ואילו לא הודעה אחת בודדת על שינוי כל שהוא.

זה ממש מפליא אותי שבשנת 2005 - המאה ה- 21 התקדמות יפה מאוד של רכבת ישראל ועדיין מתנהגים במוזרות מוחלטת כמו זו שעליה אני כותבת.

אני משתמשת ברכבת לא מעט ולכן גם נתקלת התופעות שונות כמו ביטול רכבת מסויימת - דבר שלא יעלה על הדעת.

רבים מאיתנו משתמשים ברכבת בגלל הנוחות והעומס על הכבישים, אין כל סיבה שרכבת תאחר, אין לה עומס תנועה ולא רק זה גם קו מסילה כפול אחד לדרום והשני לצפון.

כשהיגעתי לתחנתי הסופית בקרית מוצקין, נגשתי לקופה לנסות לברר מה גרם לאיחור הרכבת. האדם שיושב בקופה לא יכול היה לענות לי, התברר שמנהל התחנה שאולי כן יכול היה לענות לא נמצא בשעות כאלו (אחרי השעה 7 בערב) ואני נשארתי רגוזה - באיחור וללא מענה.

אשמח מאוד לקבל תשובה לשאלתי.

איתן תמר

ובנוסף עלבון על אי התייחסות סוג הנזק :
ברכבת ישראל נהוג שבמקרה שהרכבת מאחרת יש להחתים את פתרון נדרש :

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה