תלונות מטבחי זיו

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור תל אביב איזור:
מטבחי זיו שם בית העסק:
דלת מדיח חסרה במטבח חדש נושא התלונה:
זאבי אפרת שם/כינוי:
‏יום שני ‏01 ‏אוגוסט ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בשעה טובה רכשנו דירה חדשה מקבלן, המטבח שניתן עם הדירה הנו של מטבחי זיו, כאשר נרכשה הדירה הוצע לנו לשדרג את המטבח בחסרת מטבחי זיו ולקבל זיכוי עבור מטבח הקבלן - כמובן שהסכמנו.
הוספנו עוד כ - 16,000 ש"ח עבור המטבח. המטבח הותקן והכול היה בסדר חות מ.. דלת המדיח האינטגרלי שהזמנו לא תאמה למידות המטבח, המתקין אמר שיקח את הדלת, יחליפו במפעל ויבואו להתקין מחדש - כל זה היה באוגוסט. עד היום - אמצע נובמבר כמעט 3 חודשים לא טרחו ממטבחי זיו להתקשר אלינו ולהודיע לנו מה קורה, היכן נמצאת הדלת שלנו, לא נתנו הסבר מדוע 3 חודשים המטבח שלנו ששילמנו עליו במיטב כספנו לא גמור ולא מושלם, מדוע חסרה לי דלת.
כל פעם שמנסים להשיג את שירות הלקוחות שלהם שמורכב מבחורה אחת, מקבלים צליל תםוס ועם עלה בידינו להשיגם תשובתם היא 'המפעל אשם' או 'לא יודעים אל מה אתם מדברים' ושוה יש להסביר מחדש, להתרגז ולהתעצבן.
עוגמת נפש סוג הנזק :

מטבחי זיו שירות לקוחות

, תגובה:
אהרן - מ.מ. סניף ררמת שם ותפקיד:
הנושא טופל. דיברתי עם הלקוח היום בשעה 17:00. אפשר להוריד את התלונה תגובה:
טופל והלקוח אומר "לראות את הנושא כסגור.." פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה