|
|
|
|
|
|
|
|
מוצרי חשמל וצילום |
מגזר: |
אזור השפלה |
איזור: |
ניופאן |
שם בית העסק: |
הנביא זכריה 18/26 אשדוד |
כתובת: |
שירות בסטאנדרט אחר |
נושא התלונה: |
יום שלישי 15 נובמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
נתקלתי בבעייה במכונת כביסה שנרכשה מניפאן לפני כ 3 שנים.
המכונה שבקה חיים.
פניתי לחברת ניופאן והסבתי את תשומת ליבם שיתכן שמדובר בפגם בייצור.
חברת ניופאן שלחה טכנאי שביושר רב בדק את המכונה ואכן קבע שקיימת סבירות שהפגם במכונה החל עוד בשלב הייצור.
חברת ניופאן לקחה על עצמה אחריות לתקלה , פירקה כמחצית מהמכונה שנלקחו לתיקון במעבדות החברה . להזכירכם מדובר על מכונה בת יותר משלוש שנים.
לאחר שני ניסיונות תיקון שעלו בתוהו החליט מנהל השירות באשדוד ביחד עם הטכנאי הבכיר גיל ביטאן להחליף את מכונת הכביסה בחדשה.
הייתי ועודני המום. היתכן שחברת ניופאן מכניסה סטנדרטים חדשים בנושא שירות.
כל הכבוד לחברת ניופאן. עם שירות , אמינות, יושר מקצועיות כזו לא נותר אלא להצדיע לכם. וכולי תקוה שזו הסנונית הראשונה לשירות מעולם אחר.
עלו והצליחו לכם חברת ניופאו. יישר כוח.
בברכה
אברהם
|
|
|
|
|
|
|
ניופאן שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה |
|
|
|