תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור השרון איזור:
Orange (אורנג') שם בית העסק:
טיפול לקוי במספר נושאים רב בחברת אורנג' נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אני מרגישה חסרת אונים מול חברה גדולה שפשוט עושה מה שהיא רוצה.
לאחר שהיה לי חוב באורנג' ושילמתי את חלקו הגדול ההסכם עם עורכי הדין של אורנג'
היה להתחבר שנית לאורנג' ולהמשיך לשלם בתשלומים חודשיים דרך הוראת קבע בבנק. ומה שנשאר מהחוב זה בעיקר ערך השיעורי של המכשירים אותם רכשתי.
שביקשתי להתחבר שוב לאורנג' נאמר לי באורנג' שאני כבר מחוברת חודש ללא ידעתי ויש חשבונית בדרך אליי.
המכשיר לא פעל כלל ולא יצא שיחה אחת ממנו, כשקיבלתי את הח-ן חשכו עניי הסכום היה בס"כ 256 ש"ח שנכללו בתוכן תוכניות רבות שביקשתי לא להשתמש בהן מאחר ואין לי בהן שום שימוש...
דיברתי עם נציגת שירות בחברה וביקשתי ממנה לאלתר להוריד את כל התוכניות המיותרות, והובטח לי שבח-ן הבאה אכן יורדו התוכניות. וישאר לי לשלם אך ורק מה שאני חייבת לגבי המכשירים.
עבר חודש קיבלתי שוב ח-ן שבה עדיין כלולים כל התוכניות המיותרות אותם ביקשתי להסיר! דיברתי שוב עם נציג מהחברה, ביקשתי לדעת מדוע לא הורידו, קיבלתי תשובה שהם יורידו וישלח לי בדואר ח-ן מעודכנת לגבי החודשיים האחרונים.
במקום זה הגיע אליי בדואר "התראה לפני הליכים בבית משפט/הוצאה לפועל"
הבנתי שאין עם מי לדבר באורנג' כי זה כבר נמצא שוב בטיפול של עורכי דין.
זמן קצר אחר כך קיבלתי כתב תביעה.
כרגע אני צריכה להגיש כתב הגנה לבית משפט.
שעשיתי סדר בניירת ראיתי ח-ן כשקניתי את המכשירים עלותם הייתה - שני מכשירים נוקיה 3100 כ1196 ש"ח. בכתב התביעה על שני המכשירים האלו אורנג' מחייבים אותי כ -937 ש"ח כל מכשיר בנפרד!!! וזה מדובר בערך שיעורי שאני אמורה לשלם על המכשירים.
אני לא מבינה איך זה ייתכן????
אין לי בעיה לשלם את חובי לאורנג' אבל גם זאת אך ורק בתשלומים כפי שסוכם בפעם הראשונה בתביעה הקודמת.
יש כאן אי סדר וחוסר התאמה בין מה שכתוב בכתב התביעה הזה שגם הוא בא במקום ח-ן מעודכנת שביקשתי.
לצערי אורנג' מעבירים דברים מהר מאוד לבתי משפט יש להם צוות עורכי דין מה שלאזרח הקטן אין.
אני מתקיימת מקצבת נכות וזאת ההכנסה היחידה שלי ואין לי אפשריות לקחת עורך דין ולהילחם בחברה גדולה כמו אורנג'.
אני מרגישה שכל הסיפור יצא מפורפוציה עקב חוסר התאמה בין נציגי שרות הלקוחות ונציגי הגביה לבין מה שמתרחש במציאות.
ואנני חושבת שאני צריכה לשלם על כך. אני חושבת שנגרמה לי מספיק עוגמת נפש בתביעה הראשונה. לא ברחתי מתשלום, לא בורחת גם הפעם, רק שהפעם עצם זה שחיברו אותי ללא ידעתי כבר אומר דרשני.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה במטרה לתת מענה אישי ומתאים לפנייתה. אנו מודים לגברת שואר על הבאת הנושא לידיעתנו ומקווים כי תבחר לממש את הצעתנו הייחודית. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה